Gå til innhold

Det er fantastisk flaut...


Gjest Minnieropptatt

Anbefalte innlegg

Kan vi ikke bare være enige om å diskutere sak og ikke person? Og at konstruktiv kritikk er noe annet enn drittslenging ? Vi lar folk selv bestemme hva de vil og ikke vil dele? Blir faktisk mye hyggeligere da

Hvordan kan vi diskutere sak og ikke person når saken i HI dreier seg om en person?

Mener du det har vært drittslenging i denne tråden?

 

Anonymous poster hash: 2e9fc...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men kan dere ikke bare la være å gå inn på trådene til TS da? Ikke for å være slem, men jeg vet hvilke type tråder TS starter, og derfor går jeg aldri inn på de - fordi de interesserer meg ikke.



Anonymous poster hash: 9d8d5...223
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerfuggel

 

 

Vær så snill og ikke spore av tråden noe mer, ellers ser vi oss nødt til å moderere bort svarene.

 

Sommerfuggel i vinterland

brukermoderator

Hva er avsporingen?

Det er vell få tråder her som faktisk har holdt seg bedre til temaet enn denne.

 

Anonymous poster hash: 2e9fc...755

Denne tråden dreide seg om at hi syns det er flaut at en hyggelig tråd måtte stenges grunnet gjentagende avsporinger (og personangrep).

 

Når da svarene her går ut på å diskutere hi fra den andre tråden ser jeg på det som nok en avsporing, i DENNE tråden.

Diskusjonen var ment å gå ut på at en tråd ble stengt grunnet regelbrudd, IKKE hva hi av den andre tråden skrev.. Om jeg forstod det riktig..

 

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vær så snill og ikke spore av tråden noe mer, ellers ser vi oss nødt til å moderere bort svarene.

 

Sommerfuggel i vinterland

brukermoderator

Hva er avsporingen?

Det er vell få tråder her som faktisk har holdt seg bedre til temaet enn denne.

 

Anonymous poster hash: 2e9fc...755

Denne tråden dreide seg om at hi syns det er flaut at en hyggelig tråd måtte stenges grunnet gjentagende avsporinger (og personangrep).

 

Når da svarene her går ut på å diskutere hi fra den andre tråden ser jeg på det som nok en avsporing, i DENNE tråden.

Diskusjonen var ment å gå ut på at en tråd ble stengt grunnet regelbrudd, IKKE hva hi av den andre tråden skrev.. Om jeg forstod det riktig..

 

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

 

OK.

Jeg konstaterer at vi har en svært ulik definisjon av hva en avsporing er.

 

Anonymous poster hash: 2e9fc...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt

Det er faktisk ikke bare mamma til adhd gutt sine tråder som blir stengt. Jeg synes det er synd at enkelte ikke klarer å følge reglene på forumet til tross for advarsler. Det gjelder da ikke kun den ene tråden.

Bevisst oppga jeg ikke hvilken/hvilke tråder det gjaldt. Men jeg ser jo nå at en del er rimelig opphengt i én bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi ikke bare være enige om å diskutere sak og ikke person? Og at konstruktiv kritikk er noe annet enn drittslenging ? Vi lar folk selv bestemme hva de vil og ikke vil dele? Blir faktisk mye hyggeligere da😊

Dette var vel grunnen til at den forrige tråden ble stengt om jeg ikke husker feil.

Der også kom du med føringer for hvordan andre skal svare/ oppføre seg på forumet.

Mener du bare ba om positive tilbakemeldinger.

 

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: c214a...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan vi ikke bare være enige om å diskutere sak og ikke person? Og at konstruktiv kritikk er noe annet enn drittslenging ? Vi lar folk selv bestemme hva de vil og ikke vil dele? Blir faktisk mye hyggeligere da😊

Dette var vel grunnen til at den forrige tråden ble stengt om jeg ikke husker feil.

Der også kom du med føringer for hvordan andre skal svare/ oppføre seg på forumet.

Mener du bare ba om positive tilbakemeldinger.

 

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: c214a...915

Alltid åpen for konstruktiv kritikk. Jeg ba folk oppføre seg på en måte at tråden ikke ble stengt.... Men hi her er klar på at dette ikke gjAldt en spesifikk tråd😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...