mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Her skal jeg og ungene ha taco fredag og i morgen blir det svømmehallen med pappaen og ungene😊 store planer dere ?
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Her er ungene hos faren sin i helgen, så kjæresten og jeg skal koose oss (han sover ikke over når ungene er hjemme) Blir vel en date i morgen tenker jeg
Monica Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Her får jeg besøk av bestekompisen min, og niesen min. Minste får en enorm legofigur han har spart lenge til. Så vi skal kose oss med å bygge den, spille spill, så skal vi i svømmehallen. Blir en skikkelig kosehelg. Mye god mat blir det og.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Håper på taco i kveld, skitur i morgen også vet jeg at det blir på cup på søndag. Anonymous poster hash: 92120...0c3
Mamma_til_2 Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 I dag skal jeg vaske og rydde hus, jenta får mulig besøk av en kamerat etter skolen, i morgen skal jeg og min venninne på IKEA
Salomine Skrevet 30. januar 2015 #6 Skrevet 30. januar 2015 Her laver snøen ned, og barna har fått nye akebrett, så aking blir nok den største aktiviteten i helgen tenker jeg. Jeg elsker også å ake. Regner med at det blir en del snømenn på plenen også etter hvert. Søndag skal vi på restaurant på søndagsbuffet hele gjengen. Skal feire en hyggelig begivenhet.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #7 Skrevet 30. januar 2015 Sen middag med venner i kveld. Besøk av vennefamilie i morgen til middag og ene gutten overnatter. Nytt vennebesøk på søndag. Gleder meg! Anonymous poster hash: 084d1...977
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #8 Skrevet 30. januar 2015 Jeg skal bake en langpanne sjokoladekake og lage taco i dag. Det blir minst 3 ekstra barn her i ettermiddag i tillegg til mine egne fire. Minst to skal overnatte. I morgen blir det nok en skitur, og stille og rolig uten gjester på kvelden. Må slappe av litt også Anonymous poster hash: 5c77a...2a0
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #9 Skrevet 30. januar 2015 Yngstejenta skal nok tilbringe ettermidagen og kvelden på sofaen med varm melk tenker jeg. Hun er skikklig forkjølet så hun skal nok bare slappe av etter skolen. Storesøster skal til en venninne. Da blir det litt kjøring på meg. Desuten skal jeg lufte hunden til naboen et par ganger. Mannen skal ut med en kamerat. I morgen må vi se an formen til lillesøster. Hvis hun er frisk igjen blir det svømmehallen på alle sammen på formidagen. Om hun er syk blir det en lang gåtur for å levere ut løpesedler med storesøster. På kvelden skal vi feire bursdag. Litt trening må jeg også få tid til. Søndag skal jeg på ski med venner på morgenen og med ungene på ettermidagen. I tillegg må vi få tid til en del husarbeid og så skal jeg ha noen timer med bena på bordet forran TV. Anonymous poster hash: 2847f...7b0
petitt Skrevet 30. januar 2015 #10 Skrevet 30. januar 2015 Det blir tacofredag og i morgen skal vi dra til en ny lekepark i nærheten å klatre Så skal vi sikkert dra å se på båtene og kaste stein i fjæra. Vi skal kose oss sammen i helgen, jeg håper på å være i storform
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. januar 2015 #11 Skrevet 30. januar 2015 Skal ta igjen alt tapt husarbeid.... Og thats it!
Gemini77 Skrevet 30. januar 2015 #12 Skrevet 30. januar 2015 Spa weekend med mannen min 😍 Vi har nettopp vært og trent og nå dusj før vi drar avgårde. Kroppsbehandling senere i dag og i kveld middag og vin 🍷
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #13 Skrevet 30. januar 2015 Disney on ice med jentene. I morgen blir det inne/ute kos med barna og så sover vi hos kjæresten min 😊 Anonymous poster hash: 10a87...deb
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #14 Skrevet 30. januar 2015 Idag koser jeg meg på sofaen med to pjuskete unger. De kunne muligens ha vært på skolen, men siden de har vært av og på feber i to uker nå så holder jeg de hjemme. Vil ha det ut av systemet. Lei av en fin dag og så en dårlig dag igjen. Skal på jobb i kveld, så da skal vel mann og unger kose seg i safaen tenker jeg. Imorra skal en sendes avsted på seminar om formen er helt på topp, noe jeg håper den er. Hun trenger å komme seg litt ut av huset snart. Jeg har mye som skal gjøres i huset, så jeg håper jeg får gjort litt de før vi finner på noe kos på kvelden. Blir bare hjemmekos da ene barnet kommer seint hjem og vi alle skal tidlig opp på søndag. Søndag er det seminar igjen på hun ene og fotballcup på hun andre. Dugnadsjobb på mor. Familie kommer på fotballcup, så da blir vel huset fult når vi kommer hjem. Og på kvelden kommer mannens to barn hjem igjen, så da blir det fult kjør frem til sengetid. Anonymous poster hash: 31348...6ea
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #15 Skrevet 30. januar 2015 Bare jeg som har jobbehelg??? 😝😝😝 Fest i morgen og lang tur på søndag 👍 Anonymous poster hash: 39612...fc4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #16 Skrevet 30. januar 2015 Hjemme i perm. Taco, smågodt og tv i kveld. Sikkert dansecrew og Nytt på nytt, så en film. I morgen jobber mannen, jeg og barnet skal i bursdag. På kvelden blir det å ordne hjemme og kose oss med pizza eller lignende. Søndag skal jeg spise lunsj med venninner. Anonymous poster hash: edf79...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå