Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Jenta vår får alltid rosiner i kveldsgrøten, kanskje ca 30 stk. Så leste jeg et sted at rosiner ikke er anbefalt før 2-3 års alder? Noen som vet? Trodde det var helt okei jeg bare man passet på pga kvelingsfare Anonymous poster hash: 24c05...da1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 http://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/barn/vaer_paapasselig_med_inntak_av_rosiner_til_smaa_barn Dette hadde du funnet ut selv hvis du googlet. Anonymous poster hash: 21f43...aef
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 http://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/barn/vaer_paapasselig_med_inntak_av_rosiner_til_smaa_barn Dette hadde du funnet ut selv hvis du googlet. Anonymous poster hash: 21f43...aef Ja, gud forby for at hi spurte. Svarer du sånn til folk hvis de spør deg om noe? Dette er et baby/småbarnsforum. I gen spørsmål er for summe hvis vi lurer på noe rundt de små. Hvis det blir for tøft for deg....hold deg unna! Anonymous poster hash: 4a524...5bf
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 http://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/barn/vaer_paapasselig_med_inntak_av_rosiner_til_smaa_barn Dette hadde du funnet ut selv hvis du googlet. Anonymous poster hash: 21f43...aef Takk, Joda, men "bør begrenses til 6 esker i uka". Er det noen som får ei eske om dagen da?! Alt med måte liksom.. Anonymous poster hash: 24c05...da1
skjotta Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 http://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/barn/vaer_paapasselig_med_inntak_av_rosiner_til_smaa_barn Dette hadde du funnet ut selv hvis du googlet. Anonymous poster hash: 21f43...aef Ja, gud forby for at hi spurte. Svarer du sånn til folk hvis de spør deg om noe?Dette er et baby/småbarnsforum. I gen spørsmål er for summe hvis vi lurer på noe rundt de små. Hvis det blir for tøft for deg....hold deg unna! Anonymous poster hash: 4a524...5bf Hahaha. .... det hadde Vært gøy. Ser for meg situasjoner på jobb : "hva skal vi gjøre når et barn útgerð slik?" "Google it!" Når skal dere ha ta-med-dag denne måneden?" "Google it!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå