Gå til innhold

Viss du hadde 5000kr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som skal vare til slutten av februar.

Hvor mye hadde du gitt en på 14 til å kjøpe nye sko? Vi er fem stk i familien...

Anonymous poster hash: 3c31f...43c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken type sko? Og hva skal dekkes av de 5000? 

Anonymous poster hash: b8986...0d6
Skrevet

Om han absolutt trengte nye sko NÅ hadde jeg blitt med for å finne sko han faktisk trenger til en rimelig pris ( 400-600 kr) og ikke dyre sko bare for at de er kule

Anonymous poster hash: 07c09...a47
Skrevet

Hvis

Anonymous poster hash: 9fb8d...3f5

Skrevet

HVIS....ikke viss

Anonymous poster hash: 2aec5...dd6

Skrevet

HVIS....ikke viss

Joda. Lov å skrive begge deler

Anonymous poster hash: f3276...0a5

Skrevet

HVIS....ikke viss

Joda. Lov å skrive begge deler

Anonymous poster hash: f3276...0a5

Nei, absolutt ikke !

Anonymous poster hash: b77eb...be9

Skrevet

Lov? Norsk skriftspråk tillater ikke feil. Og viss er feil. Hvis heter det.

Skrevet

100% sikker på det? En VISS (ja jeg vet det kan brukes på denne måten også) person fortalte meg noe annet.....

Skrevet

Burde du ikke undersøke hva som er tillatt før du uttaler deg?

Må være flaut å være så påståelig!

Anonymous poster hash: 32b69...0e5

Skrevet

Så mye som nye sko koster, gjerne på salg. Hadde ikke fått noe dyrere enn nødvendig om vi hadde så lite penger.

Anonymous poster hash: 31142...591
Skrevet

HVIS ser kanskje bedre ut enn VISS. Men i dag skrev jeg VISS. Og det er faktisk lov 😉

Og nå tenker jeg at VISS gutten trenger nye sko skal han få handle seg det. Så får vi bli enige om en sum 👍

Skrevet

Ser du har rett HI, var jeg faktisk ikke klar over og synes det ser helt grusomt og feil ut :)

Over til sko - kan de vente til neste måned ? Så han får sko han liker? Kanskje der finner noen på tilbud -sjekk alt av nettbutikker ! Hvor gammel er han og hva slags type sko?

Skrevet

Ser du har rett HI, var jeg faktisk ikke klar over og synes det ser helt grusomt og feil ut :)

Over til sko - kan de vente til neste måned ? Så han får sko han liker? Kanskje der finner noen på tilbud -sjekk alt av nettbutikker ! Hvor gammel er han og hva slags type sko?

👍

Digger folk som lett kan innrømme at de tok feil 👏😊

Han kan sikkert vente til neste mnd. Han er 14 år. Og spør sjelden om slike ting. Han skal ut å handle med noen kompiser i dag. Vi blir nok enige 😃

Skrevet

Det skrives viss på nynorsk!

Anonymous poster hash: 20640...58b

Skrevet

👍

Han kan sikkert vente til neste mnd. Han er 14 år. Og spør sjelden om slike ting. Han skal ut å handle med noen kompiser i dag. Vi blir nok enige 😃

Skjønner at en gjerne vil gi når de aldri spør. . Hva om du sender med han lommepenger -også ber han sjekke rundt om han finner noen sko han liker også se på prisen? Så kan dere se om det er en ok sum og Evt kjøpe dem i mårra ?

Skrevet

👍

Skjønner at en gjerne vil gi når de aldri spør. . Hva om du sender med han lommepenger -også ber han sjekke rundt om han finner noen sko han liker også se på prisen? Så kan dere se om det er en ok sum og Evt kjøpe dem i mårra ?

Lur idé. Takk 😊

Skrevet

Man finner sko på salg overalt, og det trenger ikke koste mer enn 99 kroner. Er ikke det bra nok får han vente. Mat er viktigere. 

Anonymous poster hash: 68451...a4c
Skrevet

Brandos.no har salg nå kanskje de har noe der.

Anonymous poster hash: 68617...f7e

Gjest flykræsj
Skrevet

Man finner sko på salg overalt, og det trenger ikke koste mer enn 99 kroner. Er ikke det bra nok får han vente. Mat er viktigere.

99,-!!?? Hva slags sko snakker vi om da? Flip-flops? HI: jeg hadde gitt han det jeg følte jeg kunne avse. Man får lyst til å strekke seg litt når barna tross alt ikke pleier å be om noe. 600,-? Han kan sikkert finne noen ok sko for denne summen på salg 😊

Skrevet

99,-!!?? Hva slags sko snakker vi om da? Flip-flops? HI: jeg hadde gitt han det jeg følte jeg kunne avse. Man får lyst til å strekke seg litt når barna tross alt ikke pleier å be om noe. 600,-? Han kan sikkert finne noen ok sko for denne summen på salg 😊

Jeg er helt enig.. ! Men som sagt, kan jo hende han finner noen sko han liker til en grei pris :) Evt har han kanskje egne lommepenger han kan legge i hvis han veldig gjerne vil ha noen litt dyrere ? Men noe sier meg at han ikke er så kravstor siden han aldri ber om slikt .. Og dermed synes jeg nesten han skal få noen sko han liker når han først skal få! Derfor ville jeg kanskje venta litt i verste fall -om skoene koster litt..

Skrevet

Fant masse på salg på Session.no 👏

Skal vise han disse senere 😊

Skrevet

dere har knapt til maten, der er ikke penger til sko.

er dette en midlertidig knipe ville jeg kjøpt sko på kredittkort, privat lån. er det en langvarig situasjon ville jeg ha tenkt veldig godt igjennom alle innkjøp.

Skrevet

Det skrives viss på nynorsk!

Anonymous poster hash: 20640...58b

Da burde vel HI ha skrevet hele innlegget på nynorsk? Ikke bare et enkelt ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...