Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Dersom man har hatt beskyttet sex som innebærer kun 3 jukk med en halvslapp tiss og og kondombruk, ingen sæd i det hele tatt, er man da nødt til å teste seg før klamydia og lignende? Noen som vet? Er ei venninne som lurer. Anonymous poster hash: 9c549...214
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 Nei, det trengs ikke. Om beskyttet sex betyr bruk av kondom. Men er det en veldig aktiv sexuell venninne du har, som ofte skifter partner, ville jeg bedt henne sjekke seg med jevne mellomrom. Anonymous poster hash: 34ca9...14d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Nei, det trengs ikke. Om beskyttet sex betyr bruk av kondom. Men er det en veldig aktiv sexuell venninne du har, som ofte skifter partner, ville jeg bedt henne sjekke seg med jevne mellomrom. Anonymous poster hash: 34ca9...14d Ok, ja det ble brukt kondom, og det var første gang etter samlivsbrudd for noen mnd siden, så hun er veldig stresset og hører ikke på meg når jeg sier at det går nok bra i og med at det var svært kortvarig og med kondom. Tror hun har litt fyllenerver eller noe stakkar.... HI Anonymous poster hash: 9c549...214
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Hvis ikke de hadde munnsex, så ville jeg ha betrygget henne med at det ikke er noen fare overhodet. Anonymous poster hash: a0966...a54
Benevy Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Hva i all verden tenker venninnen din med? Håper ikke hun har barn! Ha sex ubeskyttet med en hun ikke vet hvem er??! Oh lord....
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Hva i all verden tenker venninnen din med? Håper ikke hun har barn! Ha sex ubeskyttet med en hun ikke vet hvem er??! Oh lord.... Les HI en gang til. .. Anonymous poster hash: 70f3f...3f4
smurfis Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Hva i all verden tenker venninnen din med? Håper ikke hun har barn! Ha sex ubeskyttet med en hun ikke vet hvem er??! Oh lord.... Seriøst? Som om hun er den første som har hatt en ons? Hva har det å si for omsorgsevnen hennes? Dessuten så står det vel at kondom ble brukt..
Benevy Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 Hva i all verden tenker venninnen din med? Håper ikke hun har barn! Ha sex ubeskyttet med en hun ikke vet hvem er??! Oh lord.... Les HI en gang til. .. Anonymous poster hash: 70f3f...3f4 Hm...okay, så hun brukte dong...alikevel og kjære vene...hun kan fortsatt ha blitt smittet med litt av hvert... Man er jo ikke nødt til å ha sex selvom det er lenge siden da. Finnes jo andre metoder.
Benevy Skrevet 7. februar 2015 #9 Skrevet 7. februar 2015 Hva i all verden tenker venninnen din med? Håper ikke hun har barn! Ha sex ubeskyttet med en hun ikke vet hvem er??! Oh lord.... Les HI en gang til. .. Anonymous poster hash: 70f3f...3f4 Hm...okay, så hun brukte dong...alikevel og kjære vene...hun kan fortsatt ha blitt smittet med litt av hvert... Man er jo ikke nødt til å ha sex selvom det er lenge siden da. Finnes jo andre metoder. Synes HI utviser dårlig dømmerkraft her altså. Bare min mening Siden hun henger her inne, regner jeg med at hun muligens har barn og synes ikke det passer seg.... rett og slett... Bare en liten digresjon
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #10 Skrevet 7. februar 2015 Hva i all verden tenker venninnen din med? Håper ikke hun har barn! Ha sex ubeskyttet med en hun ikke vet hvem er??! Oh lord....Les HI en gang til. .. Anonymous poster hash: 70f3f...3f4 Hm...okay, så hun brukte dong...alikevel og kjære vene...hun kan fortsatt ha blitt smittet med litt av hvert... Man er jo ikke nødt til å ha sex selvom det er lenge siden da. Finnes jo andre metoder. Synes HI utviser dårlig dømmerkraft her altså. Bare min mening Siden hun henger her inne, regner jeg med at hun muligens har barn og synes ikke det passer seg.... rett og slett... Bare en liten digresjon Og igjen, LES hovedinnlegget. Hun spør fordi en venninne er helt hysterisk, hi mener selv at venninnen bør ta det med ro og ikke bekymre seg. Anonymous poster hash: f2beb...a62
Benevy Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Hva i all verden tenker venninnen din med? Håper ikke hun har barn! Ha sex ubeskyttet med en hun ikke vet hvem er??! Oh lord....Les HI en gang til. .. Anonymous poster hash: 70f3f...3f4 Hm...okay, så hun brukte dong...alikevel og kjære vene...hun kan fortsatt ha blitt smittet med litt av hvert... Man er jo ikke nødt til å ha sex selvom det er lenge siden da. Finnes jo andre metoder. Synes HI utviser dårlig dømmerkraft her altså. Bare min mening Siden hun henger her inne, regner jeg med at hun muligens har barn og synes ikke det passer seg.... rett og slett... Bare en liten digresjon Og igjen, LES hovedinnlegget. Hun spør fordi en venninne er helt hysterisk, hi mener selv at venninnen bør ta det med ro og ikke bekymre seg. Anonymous poster hash: f2beb...a62 Okay, ser at jeg har formulert meg litt feil og skrevet litt feil mtp hvem innlegget handlet om! Men mener fortsatt at det er idiotisk å ha sex med fremmede. Hva er vitsen? Jer mener...virkelig?! Forstår det ikke....
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #12 Skrevet 8. februar 2015 Hva i all verden tenker venninnen din med? Håper ikke hun har barn! Ha sex ubeskyttet med en hun ikke vet hvem er??! Oh lord....Les HI en gang til. .. Anonymous poster hash: 70f3f...3f4 Hm...okay, så hun brukte dong...alikevel og kjære vene...hun kan fortsatt ha blitt smittet med litt av hvert... Man er jo ikke nødt til å ha sex selvom det er lenge siden da. Finnes jo andre metoder. Synes HI utviser dårlig dømmerkraft her altså. Bare min mening Siden hun henger her inne, regner jeg med at hun muligens har barn og synes ikke det passer seg.... rett og slett... Bare en liten digresjon Og igjen, LES hovedinnlegget. Hun spør fordi en venninne er helt hysterisk, hi mener selv at venninnen bør ta det med ro og ikke bekymre seg. Anonymous poster hash: f2beb...a62 Okay, ser at jeg har formulert meg litt feil og skrevet litt feil mtp hvem innlegget handlet om! Men mener fortsatt at det er idiotisk å ha sex med fremmede. Hva er vitsen? Jer mener...virkelig?! Forstår det ikke.... Er man kåt, så er man kåt. Da ta man det man kan få... Nei da.... Anonymous poster hash: 29f62...b86
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #13 Skrevet 8. februar 2015 Vil bare nett påpeke at det er uten betydning at det var 3 jukk og en halvslapp en;-) Sykdommene sitter ikke å teller jukkene akkurat, ei heller om den er stiv eller ikke:-p Men vil nok tro at venninnen din er trygg. Men uansett så er det jo bare å ta seg en tur til lege. Det er ingen skam å teste seg. Og nå får man også kjøpt "test deg hjemme" kit på apotek for klamydia ihvertfall:) Anonymous poster hash: caa80...916
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #14 Skrevet 2. mars 2015 Da har venninna mi endelig vært hos fastlegen forrige uke. Hun hadde da ingenting i følge urin og blodprøver... Men! Hun gjorde det i gjen i helga som var! Bare at hun fullførte...eller hva man skal kalle det... er litt lei av å høre om alt dette og føler at hun utleverer seg veldig etter det bruddet nå... Hva kan man gjøre? HI Anonymous poster hash: 9c549...214
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2015 #15 Skrevet 2. mars 2015 Det finnes sykdommer som smitter selv ved bruk av kondom, som herpes, kjønnsvorter og flatlus. Anonymous poster hash: 0e537...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå