Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Det er kanskje ikke helt innafor å skryte slik jeg skal nå, men jeg gjør det lell. Sønnen min på 7 år er, heldigvis, fysisk og psykisk frisk. Han stortrives på skolen, hjemme, på fritidsaktiviteter osv. På skolen gjør han det veldig bra. Han har kommet lengst av alle i 1. klasse (58 elever) i lesing og leser nå i ei bok ingen andre har kommet til. Før skolestart kunne han ikke lese, men det viser seg at han lærer veldig fort. Matematikk har alltid interessert ham, så det overrasker meg ikke sånn sett at han også der er av de beste i klassen. I tillegg får jeg mye skryt fra lærere om at han er stille i timene, og følger godt med. Han følger opp beskjeder fra lærere og har god orden i tingene sine, både på skolen og SFO. Det er så godt å se at han trives OG gjør det så godt på skolen. Må det vare Anonymous poster hash: b1e54...67f
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 Så flott. Har ei på 12 som er veldig skoleflink. Har skolebøker for to trinn over i noen fag. Lesehest de lux. Går stort sett i engelsk. Startet i dag på ei engelskbok på 1400 sider, hadde aldri jeg gjort. Håper også det varer, at de plutselig ikke går lei, men fortsetter å være nysgjerrige. Anonymous poster hash: 05d49...d6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå