Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Paret var så forelska. Elsket hverandre betingelsesløst. Han hadde fridd på en romantisk måte. Her er jeg i et damboerskap med en som ikke tror på giftemål. Jeg er halvparten av tiden i tvil om han elsker meg for den jeg er.... Jeg prøver og prøver å gjøre han glad, men det virker ikke som jeg noen gang blir helt god Nok. Vi har et barn sammen, så vil ikke gå fra han. Gud som jeg skulle ønske jeg en gang i livet kunne føle at jeg kunne være 100% meg selv - med feil og mangler, men allikevel bli satt pris på og elsket. Dagens syt fra en tydeligvis veldig sentimental dame midt i værste pms..😉 Anonymous poster hash: b5355...61e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 I et damboerskap tilogmed.. *samboerskap! Anonymous poster hash: b5355...61e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 Vet hvordan du har det. Jeg misunner de som har menn som gjør så å si alt for at de skal ha det bra, hjelper til med hus og barn. Sender damene på husmorferier og cafedates med venninner, eller rett å slett bare lager middag en dag. For å ikke glemme det at de faktisk vil gifte seg eller har fridd! Kunne ønske jeg hadde en sånn mann, men nå er ikke min samboer slik, og jeg har tatt et valg med å leve med han, men noen ganger tenker jeg at det er litt trist at han ikke vil gifte seg.. Anonymous poster hash: 5495c...c20
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 Hvorfor gidder dere? Pga barn? Så lærer barna av dere... Anonymous poster hash: 2a4bd...029
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Vet hvordan du har det. Jeg misunner de som har menn som gjør så å si alt for at de skal ha det bra, hjelper til med hus og barn. Sender damene på husmorferier og cafedates med venninner, eller rett å slett bare lager middag en dag. For å ikke glemme det at de faktisk vil gifte seg eller har fridd! Kunne ønske jeg hadde en sånn mann, men nå er ikke min samboer slik, og jeg har tatt et valg med å leve med han, men noen ganger tenker jeg at det er litt trist at han ikke vil gifte seg.. Anonymous poster hash: 5495c...c20 Jeg har en slik mann. Og jeg priser meg lykkelig for han hver dag. Vet ikke hva jeg har gjort for å fortjene han. Hadde et dårlig inntrykk av menn flest før. Har vel nesten fortsatt ett inntrykk av at mange er ganske late, ufølsomme og lite omsorgsfulle. Selvfølgelig mange fine også, men alt for mange par som er der for hverandre. Det går jo begge veier. Skjønner godt du ble rørt og synes det var litt sårt HI. Pratet med mannen din om dette? Viktig å prate om dette, vi har forskjellig måte å vise kjærlighet på. Anonymous poster hash: f761b...1b3
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Da jeg såg programmet så tenkte jeg at jeg har også en sånn mann. Min mann er fantastisk MEN jeg har ikke alltid hatt det sånn. Traff han da jeg var 34 år. Har vært i dårlige forhold før Jeg gikk Anonymous poster hash: aa266...bd2
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Samme tenker jeg. Hvorfor vil han ikke gifte seg? Hvorfor drøyer han med å få barn med meg? Jeg har jo selvfølgelig spurt han og han svarer bare at han gjerne vil gifte seg og få barn en dag men at han ikke er klar for det ennå. Vi har vært sammen i 7 år nå. Jeg har en 10 åring fra før og er ikke fruktbar for alltid( jeg blir 30 i år). Begynner også å lure på om han venter på noe bedre eller om han bare ikke vil forplikte seg, dersom atte, vis om atte. Anonymous poster hash: 699fd...cec
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #8 Skrevet 30. januar 2015 Paret var så forelska. Elsket hverandre betingelsesløst. Han hadde fridd på en romantisk måte. Her er jeg i et damboerskap med en som ikke tror på giftemål. Jeg er halvparten av tiden i tvil om han elsker meg for den jeg er.... Jeg prøver og prøver å gjøre han glad, men det virker ikke som jeg noen gang blir helt god Nok. Vi har et barn sammen, så vil ikke gå fra han. Gud som jeg skulle ønske jeg en gang i livet kunne føle at jeg kunne være 100% meg selv - med feil og mangler, men allikevel bli satt pris på og elsket. Dagens syt fra en tydeligvis veldig sentimental dame midt i værste pms..😉 Anonymous poster hash: b5355...61e Jeg har også en sånn mann, men han har ihvertfall giftet seg og fått barn med meg... Lever vel alltid litt i håpet om at det skal endre seg igjen, han var nemlig bedre før. Anonymous poster hash: 61927...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå