Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Har lenge bleket og stusset barten min. Men synes ikke det hjelper lenger. Er det noen som bruker hårfjerningskrem på barten? Hvordan er hårene når de vokser ut igjen? Jeg har ikke helt svarte hår, men lysebrune. Men de synes så godt mot den bleke huden min. Og så blir de så lange 😦 Jeg vil absolutt ikke bli avhengig av å måtte fjerne barten hver 2-3 dag. Anonymous poster hash: 982ea...7df
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 Jeg har vokset før og nå napper jeg. Har alltid hatt små mørke på oversiden av munnvikene. Ikke fått mer eller mørkere av voksingen. Og napper vel 1 gang i mnd, og noe utenom hvis jeg ser noe mer. Har også et midt på haka som tas Anonymous poster hash: 3a697...59d
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 Jeg har vokset før og nå napper jeg. Har alltid hatt små mørke på oversiden av munnvikene. Ikke fått mer eller mørkere av voksingen. Og napper vel 1 gang i mnd, og noe utenom hvis jeg ser noe mer. Har også et midt på haka som tas Anonymous poster hash: 3a697...59d Takk for svar😊 Jeg napper noe på haka, men får så fort kviser av det. Samme om jeg vokser leggene. Virker som om huden er for tykk når håret vokser ut igjen ved napping og voksing. Passer på at jeg er ren i huden når jeg napper, og fjerner jevnlig døde hudceller. Men til ingen nytte. Og kvisebart vil jeg ikke ha hehe😰 Har hatt god effekt av hårfjerningskrem på leggene, men er redd det ikke blir det samme med barten. Får nok kommentarer på den som det er😯 Anonymous poster hash: 982ea...7df
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 Slet også med dette før, men fant en framgangsmåte med voks som ikke ga kviser eller rød og irritert hud. Voksstrips for ansikt. Følg anvisningen og voks ønsket område. Hold en klut med kaldt vann over området etterpå i en times tid. Skyll knuten ofte for å holde den kald. Etter dette, ikke rør området med fingre, og ikke bruk sminke eller krever over. Kan derfor være lurt å gjøre dette om kvelden. Funker som bare det på meg, utrolig fornøyd etter noen års plage!! Anonymous poster hash: 18290...933
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Slet også med dette før, men fant en framgangsmåte med voks som ikke ga kviser eller rød og irritert hud. Voksstrips for ansikt. Følg anvisningen og voks ønsket område. Hold en klut med kaldt vann over området etterpå i en times tid. Skyll knuten ofte for å holde den kald. Etter dette, ikke rør området med fingre, og ikke bruk sminke eller krever over. Kan derfor være lurt å gjøre dette om kvelden. Funker som bare det på meg, utrolig fornøyd etter noen års plage!! Anonymous poster hash: 18290...933 Så bra! 😊 Hvor lang tid tar det før de vokser ut igjen da, og er de mørke og stive? Men fy å vondt det høres ut når jeg tenker på å kanskje forsøke. Anonymous poster hash: 982ea...7df
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Skal jeg holde det borte må jeg ta hver 2-3 uke, men det går som regel lengre tid. Det vokser ut igjen som mykt dun. Så dette kommer jeg til å fortsette med. Anonymous poster hash: 18290...933
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Jeg vokser ca en gang i mnd. Før måtte jeg vokse ukentlig, så det har blitt merkbart mindre! Jeg prøvde hårfjerningskrem for ansikt, men det fikk jeg heftig utslett av - har veldig sensitiv hud. Anbefaler deg å peele ansiktet 1-2 ganger i uken når du vokser, for å hindre inngrodde hår ("kviser"). Anonymous poster hash: 9bade...5f2
skinnfilla Skrevet 29. januar 2015 #8 Skrevet 29. januar 2015 Om jeg vokser ,hovner huden og blir rød. Ser ut som en katt Jeg napper , har bare lyse hår, ikke spesielt mye, men kan sees når det er sommer og jeg er solbrun. Egentlig bare på nederste del av overleppa.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #9 Skrevet 29. januar 2015 Om jeg vokser ,hovner huden og blir rød. Ser ut som en katt Jeg napper , har bare lyse hår, ikke spesielt mye, men kan sees når det er sommer og jeg er solbrun. Egentlig bare på nederste del av overleppa. Kjøl ned området etterpå, da slipper du rødhet og hevelse. Anonymous poster hash: 18290...933
skinnfilla Skrevet 29. januar 2015 #10 Skrevet 29. januar 2015 Om jeg vokser ,hovner huden og blir rød. Ser ut som en katt Jeg napper , har bare lyse hår, ikke spesielt mye, men kan sees når det er sommer og jeg er solbrun. Egentlig bare på nederste del av overleppa. Kjøl ned området etterpå, da slipper du rødhet og hevelse.Anonymous poster hash: 18290...933 Aha! Det var kanskje lurt,ja Får teste det en gang jeg ikke skal noe på en stund;)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #11 Skrevet 29. januar 2015 Om jeg vokser ,hovner huden og blir rød. Ser ut som en katt Jeg napper , har bare lyse hår, ikke spesielt mye, men kan sees når det er sommer og jeg er solbrun. Egentlig bare på nederste del av overleppa. Kjøl ned området etterpå, da slipper du rødhet og hevelse.Anonymous poster hash: 18290...933 Aha! Det var kanskje lurt,ja Får teste det en gang jeg ikke skal noe på en stund;) Det var det som reddet meg. Jeg vokser om kvelden, og det er helt fint til dagen etter. Anonymous poster hash: 18290...933
skinnfilla Skrevet 29. januar 2015 #12 Skrevet 29. januar 2015 Om jeg vokser ,hovner huden og blir rød. Ser ut som en katt Jeg napper , har bare lyse hår, ikke spesielt mye, men kan sees når det er sommer og jeg er solbrun. Egentlig bare på nederste del av overleppa. Kjøl ned området etterpå, da slipper du rødhet og hevelse.Anonymous poster hash: 18290...933 Aha! Det var kanskje lurt,ja Får teste det en gang jeg ikke skal noe på en stund;) Det var det som reddet meg. Jeg vokser om kvelden, og det er helt fint til dagen etter.Anonymous poster hash: 18290...933 Det er jo helt klart enklere og raskere å vokse, nappinga fyller øynene med tårer , takk for tips Imellomtida sitter jeg likblek, med usynlig ansiktshår
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #13 Skrevet 30. januar 2015 Mange bra svar her. Kan virke som om de fleste synes voksing er best. Kanskje jeg skal prøve. Er bare så vanvittig redd for at det skal gå dårlig. Har ikke den beste selvfølelsen fra før av. Hvilket merke bruker dere da? Hi Anonymous poster hash: 982ea...7df
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #14 Skrevet 30. januar 2015 jeg har kjøpt meg en sånn laser hårfjerning til hjemmebruk. Har brukt den tre ganger nå og det er veldig mye mindre hår Den kostet ca 1000,- . Veldig enkelt å bruke, ikke vondt i det hele tatt Anonymous poster hash: 58346...d07
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #15 Skrevet 30. januar 2015 Bruker enten voksstrips eller eppilator. Har gjort dette i mage år så blir ikke så rød og hoven lengre og gjør det bare hver 4-6 uke nå mot hver 2-3 uke tidligere. Gjør det på enten fredag eller lørdagskvelden når jeg ikke skal ut. Anonymous poster hash: 4efce...be3
oslofrk Skrevet 30. januar 2015 #16 Skrevet 30. januar 2015 Gå i salong! Det koster ca 100kr og de kan det 😃så slipper du å stå der med halve ansiktet fult av voks og bli frustrert... Hilsen en som har prøvd 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå