Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Sønnen min på 12 år ble målt og veid i dag. Han er 167,5 cm og 52 kg. Legen spurte om han spiste godt, noe han gjør, men s ble vi avbrutt og da vi snakket videre etterpå var det om noe annet. Først etter vi kom hjem kom jeg på måten legen reagerte på og spørsmålet om han spiser godt. Er han veldig tynn synes dere? Jeg ser jo at han er slank, men jeg synes liksom ikke at han er spinkel heller. Anonymous poster hash: 136eb...571
Berta_78 Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 Hm. Samme som meg. Jeg er rundere enn en vanlig 12 år gammel gutt!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 Hm. Samme som meg. Jeg er rundere enn en vanlig 12 år gammel gutt! Hehe... Ja, min ser slank ut, men han er ganske bredskuldret og har mye muskler i bena og sånt, trener mye. HI Anonymous poster hash: 136eb...571
Kanutten83 Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 Jeg er 168 cm og 48/49 kg. Ja, jeg er tynn, men helt frisk, spiser bra osv... Mangler ingenting av vitaminer eller mineraler. Jeg er bare slik Det er jo ikke uvanlig at gutter er tynne streker i den alderen, de vokser gjerne mye i lengden og vekta klarer ikke holde tritt, mye hormoner i bildet også. Om han er frisk og rask, spiser normalt, orker normal aktivitet osv hadde jeg ikke bekymret meg. Legen spurte nok for å kartlegge om han bare er tynn eller om det kan skyldes noe annet som gir utrykk i dårlig matlyst, sliten, sover mye osv.
piranha Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Vil påstå at han er ganske normal, så lenge han er sunn og frisk er jo det det viktigste
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Jeg er 168 cm og 48/49 kg. Ja, jeg er tynn, men helt frisk, spiser bra osv... Mangler ingenting av vitaminer eller mineraler. Jeg er bare slik Det er jo ikke uvanlig at gutter er tynne streker i den alderen, de vokser gjerne mye i lengden og vekta klarer ikke holde tritt, mye hormoner i bildet også. Om han er frisk og rask, spiser normalt, orker normal aktivitet osv hadde jeg ikke bekymret meg. Legen spurte nok for å kartlegge om han bare er tynn eller om det kan skyldes noe annet som gir utrykk i dårlig matlyst, sliten, sover mye osv. Ja, det har du sikkert helt rett i Her er det nok mest et utslag for hønemor, hehe... Jeg vet jo at han er sunn og frisk og spiser godt, men han er også veldig aktiv og trener masse. HI Anonymous poster hash: 136eb...571
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå