Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Er 14+4 på vei.. Tilbud på babyshop nå. 20% på en valgfri vare, og frister litt å kjøpe en av tingene vi trenger.. Men tenker det er litt tidlig.. Ville dere ventet? Anonymous poster hash: 14630...e63
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 Ja jeg ville ventet. Det kommer nok mange gode tilbud på ting fremover også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå