Gå til innhold

I dag har jeg og mannen vært gift i 5 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vært sammen i 10, og han har ikke så mye som nevnt det engang.

Anonymous poster hash: 2ab88...c83
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer (?)

Anonymous poster hash: 448a7...f9c

Skrevet

Alltid jeg som husker ting, han gjør ikke noe ut av morsdag ingenting. Hvorfor er det bare jeg som skal huske alt?

Skrevet

Kanskje han sitter og er lei seg fordi du ikke har nevnt det med et ord?

Herlighet, om han har glemt bryllupsdagen er da ikke det verdens undergang, ikke sikkert han han plottet den inn i kalenderen og det har gått han hus forbi.

Om en glemt bryllupsdag er det du har å klage på har du det ganske godt har du ikke ;)

Anonymous poster hash: 0867a...00f
Skrevet

Er verre om han glemmer at han er gift!

Skrevet

Kan skje den beste. Husker en gang jeg og exmann glemte hele bryllupsdagen og hadde tørre fiskepinner til middag... Så satt vi der og kom på dette etterhverte begge to og lo av det hele :D

Skrevet

Alltid jeg som husker ting, han gjør ikke noe ut av morsdag ingenting. Hvorfor er det bare jeg som skal huske alt?

Kanskje fordi det bare er du som legger noe i å feire/huske slike ting? Jeg har glemt bryllupsdagen vår to ganger, altså helt glemt den, og kommet på den på ettermiddag/kvelden minst 3-4 ganger. For meg betyr ikke de dagene noe som helst sånn sett, det er kjærligheten i hverdagen og det at vi har hverandre som betyr noe for meg. Men dersom det betyr mye for deg og han vet det, så kunne han jo anstrengt seg litt likevel synes jeg. Kanskje du kan legge det inne som reminder på en app på mobilen hans? :) Jeg må ha sånne huske-apper for å huske bursdager og lignende. Jeg glemmer ikke sånne dager med vilje eller for å være slem, det er bare at jeg er ikke typen som bryr meg om det og derfor husker jeg det ikke heller.

Anonymous poster hash: d127d...7d7

Skrevet

Kom han ikke på det engang da du serverte ham frokost på sengen og overleverte bryllupsdagsgaven hans?

Skrevet

Vi markerer ikke bryllupsdagen. Jeg synes bryllupet var fint og kjekt, men har ikke lyst å markere det hvert år. Vi hadde faktisk glemt det begge to når vi hadde 1 års bryllupsdag.

Han tenker kanskje også at du har glemt det om du ikke nevner det!?

Skrevet

Sånt pleier vi å komme på et par dager etter dagen har vært.

Anonymous poster hash: fc513...50d

Skrevet

Altså i fjor måtte jeg virkelig tenke meg om, for jeg husket ikke hvor mange år vi hadde vært gift ;) det var 7 år :D

Han har vel glemt det? Rett og slett!

Hør med ham i kveld om du ikke skal få deg noe action på bryllupsdagen;) ta det med litt humor .

Grunnen til at vi aldri glemmer dagen er fordi svigers har samme dato og svigermor sender melding før fuglene fiser ;)

Skrevet

Skjønner du ble litt snitt jeg! Det hadde jeg også blitt.

Jeg får alltid roser på bryllupsdagen, og vi spiser en bedre middag.

Vil gjerne ha et lite "gratulerer" på morsdsgrn også, men den dagen bryr han seg lite om, he he:) Og detter greit det. Synes bryllupsdagen er både viktig og hyggelig å markere:-) Det var en flott og uforglemmelig dag:)

Og; gratulerer så mye med bryllupsdagen <3

Anonymous poster hash: 81914...ed8

Skrevet

Oi oi, her var det mye skrivefeil gitt! Beklager! Håper du forstår innholdet ;)

Anonymous poster hash: 81914...ed8

Skrevet

Jeg har ikke husket den en gang på 5 år... ikke mannen heller..  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 4a20c...9cd
Skrevet

Synes han virker sløv som ikke husker på sånt. Når det er sagt så er det kanskje du som har tatt på deg jobben med å huske bursdager og slikt, inkludert slike merkedager som bryllupsdag. Han slapper vel av på det området. Synes du skal fortelle ham om din skuffelse -også tror jeg du får ta iniativet til å feire den neste år. Gratulerer med bryllupsdagen!

Anonymous poster hash: a704b...bb7

Skrevet

Har du gratulert han da???

Anonymous poster hash: 3b9da...426

Skrevet

Da gjør du det enkelt for deg selv i fremtiden , og minner ham på alle dager du vil han skal huske/markere.

Gjør det klart for ham at du forventer en oppmerksomhet på desse dagene.

På den måten kan du unngå å bli såret over at han ikke husker.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...