Gå til innhold

UVI - selvtest, utslag, hva nå?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt noen kramper i nedre del av magen så bestemte meg bare for sikkerhets skyld å ta en hjemmetest for UVI. Relativt utvannet urin (drakk to glass vann ca 1 time før jeg testet).

Det ble utslag på nitritt og leukocytter, litt svakt men helt klart utslag.

 

Jeg har ikke noe vondt annet enn de krampene i nedre del av magen som kommer og går litt, jeg må ikke tisse ofte osv.

 

Er det slik at jeg burde gå til legen?

 

Om det har noe å si så har jeg litt feber og er forkjølet.

 

Anonymous poster hash: 1104d...98e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke gravid...

 

Anonymous poster hash: 1104d...98e

Skrevet

Ja, du bør levere urinprøve hos fastlegen i morgen tidlig.

 

Anonymous poster hash: 73c3f...483

Skrevet

Lege selvfølgelig

 

Anonymous poster hash: d52bf...242

Skrevet

Hehe takk for svar ;-)

Jeg har litt sånn ikke-gå-til-lege-for-en-filleting-innstilling, men da skjønner jeg at jeg må ta turen. Hadde håpet jeg kunne drikke bort UVI'en 😝

 

Anonymous poster hash: 1104d...98e

Skrevet

Her jeg bor må vi ikke inn til legen for å sjekke UVI. Vi ringer inn på morgenen og sier vi kommer innom med en urinprøve for UVI, og de tar den imot. 



Anonymous poster hash: 15609...244
Skrevet

 

Her jeg bor må vi ikke inn til legen for å sjekke UVI. Vi ringer inn på morgenen og sier vi kommer innom med en urinprøve for UVI, og de tar den imot. 

 

Anonymous poster hash: 15609...244

 

De tar den imot på laben, mente jeg å skrive. Må ikke inn til legen i det hele tatt. Jeg er usikker på hvordan det blir når du har UVI, jeg har alltid hatt fine prøver.

 

Anonymous poster hash: 15609...244

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...