Gå til innhold

Ferie...nesten litt skummelt! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært på utenlandsferie flere ganger, men alltid sammen med andre. Mine foreldre, svigers, søken/sigersøsken, tantebarn osv. Ikke alle på en gang hver gang så klart, men alltid noen, det har egentlig bare blitt slik.

I år har vi bestilt ferietur til Tyrkia, helt alene, og det føles faktisk litt skummelt :P Ja, jeg vet, det er teit, men det gjør faktisk det. Vi er liksom vant til at det er flere voksne dersom det skulle være noe. Vi har alltid hatt ungene våre selv 98% av tiden, så det har aldri vært noe videre avlasting å få, men i de korte tilfelle det har vært nødvendig, så har det vært en god trygghet likevel. Nå blir vi bare to vokse på fire barn. Og barna våre har vært vant til å ha kusiner/fettere å leke med, nå blir det "bare" dem.

Dere som er vant til å reise alene med mange barn, har dere noen gode tips og råd? Barna våre er begynt å bli store og vil være 6-13 år når vi reiser, men to av dem er ekstra krevende. Spesielt 6-åringen har lite hemninger og holdt på å drukne i fjor sommer, så han må passes svært godt på hele tiden.

Anonymous poster hash: dd0ce...100
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enslig mor, og reiser overalt med barna mine. I fjor så reiste vi rundt med tog i Italia og Frankrike, var i mange forskjellige byer. Ellers reiser vi til en del storbyer i Europa og. Går jo supert. Er bare og slappe av. Barna mine er nå 13 og 7 år.

Anonymous poster hash: 56baf...2f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...