Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #26 Skrevet 30. januar 2015 Takk for svar! Noen som vet hvor mye det koster for sterilisering for menn? hi Anonymous poster hash: 95568...2f3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #27 Skrevet 30. januar 2015 Takk for svar! Noen som vet hvor mye det koster for sterilisering for menn? hi Anonymous poster hash: 95568...2f3 Rundt 1000 tror jeg Man han vil jo ikke ... Anonymous poster hash: 21925...85a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #28 Skrevet 30. januar 2015 Takk for svar! Noen som vet hvor mye det koster for sterilisering for menn? hi Anonymous poster hash: 95568...2f3 Rundt 1000 tror jeg Man han vil jo ikke ... Anonymous poster hash: 21925...85a Han har vel ikke sagt at han ikke vil, men han kvier seg. Og det har jeg stor forståelse for. Derfor jeg ville prøve kobberspiral ( jeg kan ikke ha noen hormoner). hi Anonymous poster hash: 95568...2f3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #29 Skrevet 30. januar 2015 Takk for svar! Noen som vet hvor mye det koster for sterilisering for menn? hi Anonymous poster hash: 95568...2f3 Rundt 1000 tror jegMan han vil jo ikke ... Anonymous poster hash: 21925...85a Han har vel ikke sagt at han ikke vil, men han kvier seg. Og det har jeg stor forståelse for. Derfor jeg ville prøve kobberspiral ( jeg kan ikke ha noen hormoner). hi Anonymous poster hash: 95568...2f3 Du sa at du skulle ha hormonspiral i 10 år Du som skrev den andre tråden ?? Anonymous poster hash: 21925...85a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #30 Skrevet 30. januar 2015 Takk for svar! Noen som vet hvor mye det koster for sterilisering for menn? hi Anonymous poster hash: 95568...2f3 Rundt 1000 tror jegMan han vil jo ikke ... Anonymous poster hash: 21925...85a Han har vel ikke sagt at han ikke vil, men han kvier seg. Og det har jeg stor forståelse for. Derfor jeg ville prøve kobberspiral ( jeg kan ikke ha noen hormoner). hi Anonymous poster hash: 95568...2f3 Du sa at du skulle ha hormonspiral i 10 år Du som skrev den andre tråden ?? Anonymous poster hash: 21925...85a Jeg som sa at gynekologen sa jeg kunne ha hormonspiralen i ti år. Og jeg er ikke HI. Anonymous poster hash: ca7ac...f27
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #31 Skrevet 30. januar 2015 Jeg er HI og jeg har kobberspiral. Anonymous poster hash: 95568...2f3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #32 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har heldigvis en mann som påtar seg ansvaret for sterilisering når den tid kommer. Jeg føler at det bare skulle mangle at han også bidrar. Jeg har tross alt gått mange år på prevensjon og i tillegg gått gjennom svangerskap og fødsler, med alt som medfølger. At han tar et lite snipp og to skulle bare mangle!!! Heldigvis ser han dette selv Jeg hadde virkelig overtalt mannen til å gjort det! Anonymous poster hash: c1d8a...c2f
amandine Skrevet 30. januar 2015 #33 Skrevet 30. januar 2015 For min del var valget om at jeg ville sterilisere meg enkelt. Mannen min ble blågrønn i fjeset når han tenkte på det og hadde ikke lyst. Jeg vet for min egen del at jeg ikke vil bli gravid. Jeg vil ikke og kan ikke, jeg vil heller ikke måtte stå i en situasjon hvor jeg evt må vurdere abort. Så for min egen sinnsro, min egen kropps del, valgte jeg det for meg. Og jeg har aldri angret. Jeg synes det er feil å skulle overtale eller presse noen til et kirurgisk inngrep som de ikke har lyst til, uansett årsak.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #34 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har heldigvis en mann som påtar seg ansvaret for sterilisering når den tid kommer. Jeg føler at det bare skulle mangle at han også bidrar. Jeg har tross alt gått mange år på prevensjon og i tillegg gått gjennom svangerskap og fødsler, med alt som medfølger. At han tar et lite snipp og to skulle bare mangle!!! Heldigvis ser han dette selv Jeg hadde virkelig overtalt mannen til å gjort det! Anonymous poster hash: c1d8a...c2f Jeg ville hatt hormonspiral selv om mannen hadde sterilisert seg. Fantastisk deilig å slippe de hersens blødningene. Anonymous poster hash: ca7ac...f27
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #35 Skrevet 30. januar 2015 For min del var valget om at jeg ville sterilisere meg enkelt. Mannen min ble blågrønn i fjeset når han tenkte på det og hadde ikke lyst. Jeg vet for min egen del at jeg ikke vil bli gravid. Jeg vil ikke og kan ikke, jeg vil heller ikke måtte stå i en situasjon hvor jeg evt må vurdere abort. Så for min egen sinnsro, min egen kropps del, valgte jeg det for meg. Og jeg har aldri angret. Jeg synes det er feil å skulle overtale eller presse noen til et kirurgisk inngrep som de ikke har lyst til, uansett årsak. Mamma ble gravid selv om hun var sterilisert, der hadde eggene laget seg en ny vei ned til livmoren. Skjer ikke ofte, men det kan skje... Jeg har derfor en søster som er 15 år yngre enn meg Jeg er også sterilisert, og stoler på det akkurat som jeg stolte på p-pillene før. Men jeg tør likevel ikke ha sex akkurat når jeg har eggløsning, sånn i tilfelle..... Anonymous poster hash: ad048...fd7
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #36 Skrevet 30. januar 2015 Jeg har heldigvis en mann som påtar seg ansvaret for sterilisering når den tid kommer. Jeg føler at det bare skulle mangle at han også bidrar. Jeg har tross alt gått mange år på prevensjon og i tillegg gått gjennom svangerskap og fødsler, med alt som medfølger. At han tar et lite snipp og to skulle bare mangle!!! Heldigvis ser han dette selv Jeg hadde virkelig overtalt mannen til å gjort det! Anonymous poster hash: c1d8a...c2f Jeg ville hatt hormonspiral selv om mannen hadde sterilisert seg. Fantastisk deilig å slippe de hersens blødningene. Anonymous poster hash: ca7ac...f27 Enig med deg! Her går vi også for hormonspiral + mannen steriliserer seg. Best å være på den trygge siden:-D Anonymous poster hash: b5423...16e
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #37 Skrevet 30. januar 2015 . Anonymous poster hash: 95568...2f3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #38 Skrevet 30. januar 2015 Takk for svar! Noen som vet hvor mye det koster for sterilisering for menn? hiAnonymous poster hash: 95568...2f3 Rundt 1000 tror jeg Man han vil jo ikke ...Anonymous poster hash: 21925...85a Koster d ikke rundt 6.000 kr da?? Anonymous poster hash: fd448...778
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #39 Skrevet 30. januar 2015 Hvilke erfaringer har deres menn som har sterilisert seg? Anonymous poster hash: 95568...2f3
Miamimom Skrevet 30. januar 2015 #40 Skrevet 30. januar 2015 Mannen steriliserte se på Volvat i 2012. Betalte rundt 6000,- Jeg vurderer likevel å gjøre noe med slimhinnene fordi jeg har så voldsomme blødninger når jeg ikke bruker hormonprevensjon.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #41 Skrevet 30. januar 2015 Mannen steriliserte se på Volvat i 2012. Betalte rundt 6000,- Jeg vurderer likevel å gjøre noe med slimhinnene fordi jeg har så voldsomme blødninger når jeg ikke bruker hormonprevensjon. Syntes han inngrepet var greit? Hvordan hadde han det i dagene etter? Anonymous poster hash: 95568...2f3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #42 Skrevet 30. januar 2015 . Anonymous poster hash: 95568...2f3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #43 Skrevet 30. januar 2015 Mannen steriliserte seg Anonymous poster hash: 97332...d90
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #44 Skrevet 30. januar 2015 Mannen steriliserte seg Anonymous poster hash: 97332...d90 Syntes han inngrepet var greit? Hvordan hadde han det i dagene etter? Anonymous poster hash: 95568...2f3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #45 Skrevet 30. januar 2015 Så ego av mannen din, er jo et bittelite inngrep. Jeg sa til mannen min at nå har jeg tatt dette ansvaret i åresvis, nå vil jeg ikke gi kroppen mer hormoner, så enten fikk han sterilisere seg eller så var det slutt på all moro....han var kjapp med å bestille time, for å si det slik Anonymous poster hash: fec1a...92d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #46 Skrevet 30. januar 2015 Så ego av mannen din, er jo et bittelite inngrep. Jeg sa til mannen min at nå har jeg tatt dette ansvaret i åresvis, nå vil jeg ikke gi kroppen mer hormoner, så enten fikk han sterilisere seg eller så var det slutt på all moro....han var kjapp med å bestille time, for å si det slik Anonymous poster hash: fec1a...92d Syntes han inngrepet var greit? Hvordan hadde han det i dagene etter? Anonymous poster hash: 95568...2f3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #47 Skrevet 30. januar 2015 Mannen steriliserte seg Anonymous poster hash: 97332...d90 Syntes han inngrepet var greit? Hvordan hadde han det i dagene etter? Anonymous poster hash: 95568...2f3 Han hadde det ikke særlig godt - tror han var ganske nervøs en stund for at den ikke skulle bli som før... Det tok lenger tid tilbake til normalen enn det han var blitt forespeilet. Men nå er han kjempefornøyd - godt å slippe å være redd for å bli gravid - deilig å slippe kondom, jeg tåler ikke så mye annet Her var inngrepet helt og holdent mannens valg og idè - er veldig fornøyde begge to Anonymous poster hash: 97332...d90
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #48 Skrevet 30. januar 2015 Mannen steriliserte seg Anonymous poster hash: 97332...d90 Syntes han inngrepet var greit? Hvordan hadde han det i dagene etter? Anonymous poster hash: 95568...2f3 Han hadde det ikke særlig godt - tror han var ganske nervøs en stund for at den ikke skulle bli som før... Det tok lenger tid tilbake til normalen enn det han var blitt forespeilet. Men nå er han kjempefornøyd - godt å slippe å være redd for å bli gravid - deilig å slippe kondom, jeg tåler ikke så mye annet Her var inngrepet helt og holdent mannens valg og idè - er veldig fornøyde begge to Anonymous poster hash: 97332...d90 Hvor lenge hadde han vondt? Og hvor lenge etter kunne dere ha sex? Anonymous poster hash: 95568...2f3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #49 Skrevet 30. januar 2015 Mannen steriliserte seg Anonymous poster hash: 97332...d90 Syntes han inngrepet var greit? Hvordan hadde han det i dagene etter? Anonymous poster hash: 95568...2f3 Han hadde det ikke særlig godt - tror han var ganske nervøs en stund for at den ikke skulle bli som før... Det tok lenger tid tilbake til normalen enn det han var blitt forespeilet. Men nå er han kjempefornøyd - godt å slippe å være redd for å bli gravid - deilig å slippe kondom, jeg tåler ikke så mye annet Her var inngrepet helt og holdent mannens valg og idè - er veldig fornøyde begge to Anonymous poster hash: 97332...d90 Hvor lenge hadde han vondt? Og hvor lenge etter kunne dere ha sex? Anonymous poster hash: 95568...2f3 Hmmm... Tok 8-9 uker før han følte seg som før - ble vel sex etter 10-11 uker, det var han som nølte mest Anonymous poster hash: 97332...d90
Miamimom Skrevet 30. januar 2015 #50 Skrevet 30. januar 2015 Mannen steriliserte se på Volvat i 2012. Betalte rundt 6000,- Jeg vurderer likevel å gjøre noe med slimhinnene fordi jeg har så voldsomme blødninger når jeg ikke bruker hormonprevensjon. Syntes han inngrepet var greit? Hvordan hadde han det i dagene etter? Anonymous poster hash: 95568...2f3 Veldig greit. Litt øm noen dager. En dag borte fra jobb. Sex etter en ukes tid mener jeg å huske. Vi var enige om valget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå