Gå til innhold

Såret ego hos mannfolk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt, jeg skulle ha truffet en mann i dag, men måtte melde forfall pga sykdom hos meg. Han blei skikkelig sur og furten, og slettet meg som venn på facebook nå i kveld etter at jeg la ut en status.

Mannen er 48 år!!! Og tror han er pikenes jens og jeg har nok såret egoet hans ved å melde avbud.

Flere som har opplevd dette?

Anonymous poster hash: c03dc...045
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mye voksen

For en umoden dust

Anonymous poster hash: f1fa7...76e

Skrevet

Vi har sendt meldinger og chattet i flere uker, og han forklarte selv at han ikke hadde med seg mobilen overalt og var litt vanskelig å få tak i. MEN, svarte ikke jeg på meldinger innen en viss tid, ja da så fikk jeg spørsmål i fleng. Hjelpes meg til dust! For all del, virkelt som en hyggelig fyr, men overrasket over hvor lite reflektert han var over seg og andre.

Skrevet

Så bra at du har oppdaget det nå og ikke etter at dere har truffet hverandre mange ganger, hatt sex og du rakk å ble forelsket.

Skrevet

Heller nå enn senere, mannen er jo helt klart en idiot!

Ikke mye å samle på , det er helt sikkert.

Trodde vel han skulle få seg en bete ,da vet du ;)

Skrevet

Hehe var det han trodde. Men det hadde han ikke fått uansett på 1.date :D

Skrevet

Vær glad du slapp unna

48 år !!??

Anonymous poster hash: f1fa7...76e

Skrevet

Hehe var det han trodde. Men det hadde han ikke fått uansett på 1.date :DAnonymous poster hash: c03dc...045

Og nå blir det ingen date ;) haha, enkelte menn er så utrolig lamme i hue !

Send ham en fleshlight i posten ;)

Skrevet

Sendte meg en melding på sms til morgen i dag, etter at jeg sendte første meldingen ang sykdom. Jadda.... alt var greit og han hadde nok å fylle dagen / kvelden med, siden han var såååå bissy :P Var absolutt ikke noe problem for han å skaffe seg andre jenter.

Neivel...,,hvorfor sitter han da på face og stalker meg :D ? Hvis han var såå opptatt. Haha erre mulig til dust. Må le altså.

Skrevet

Eh unnskyld? Skrev han til deg det absolutt ikke var vanskelig å skaffe andre jenter??? Er han 18 eller 48?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...