Gå til innhold

Gubben tror jeg er gravid !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem fra jobb, kjøpt graviditet test til meg? Ja jeg er øm i puppene, hvit aktig/ gjennomsiktig utflod, han mener jeg har lagt på meg! ( han sa: ikke stygt ment altså) stikking på høyre og venstre side nede i eggstokkene, fått kviser:S sen mens.. Blæh, er dette symptomer? Deres som har / er gravide?

Anonymous poster hash: 5952b...985

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom hjem fra jobb, kjøpt graviditet test til meg? Ja jeg er øm i puppene, hvit aktig/ gjennomsiktig utflod, han mener jeg har lagt på meg! ( han sa: ikke stygt ment altså) stikking på høyre og venstre side nede i eggstokkene, fått kviser:S sen mens.. Blæh, er dette symptomer? Deres som har / er gravide?

Anonymous poster hash: 5952b...985 [/acron

Kan du ikkebare ta testen da?

Skrevet

Ta testen da vell

IKKE MAS PÅ OSS

Anonymous poster hash: 3a35a...10a

Skrevet

Det KAN det være ja..

Anonymous poster hash: 3e64c...e4f
Skrevet

Mensen da? Ta testen. Herlighet.

Anonymous poster hash: 2e5dc...c56

Skrevet

Jepp, du er på tjukken, 7 uker, trillinger, 2 gutter og 1 jente, guttene har blondt hår, jenten rødt. Du føder i uke 29, kl 22.37.

Skrevet

Ta testen så finner du det ut

Skrevet

Alle vet jo at man ikke kan stole på testene! Det er kun damene her inne som bedømme om noen er gravid eller ikke, uansett hva testen viser eller om du ikke har hatt sex på ett år. 

Anonymous poster hash: 4834b...dbe
Skrevet

Synes enkelte av dere er litt frekk.. Ho spør om det er graviditetstegn, ikke om dere tror ho e gravid, vill bare vite om det ho har er tegn på graviditet. Vis jeg forsto riktig.

Skrevet

Spennende! Prøver dere eller? Det er tegn på litt forskjellig, men også graviditet.

Ikke bry deg om de sure svarene her.

Anonymous poster hash: 95e24...377

Skrevet

Nysgjerrig på om gubben din har rett jeg da! Ja du har symptomer!:) hvilket svar håper du at du får?

Anonymous poster hash: b3747...20b
Skrevet

Spennende! Prøver dere eller? Det er tegn på litt forskjellig, men også graviditet.

Vi har vell egentlig tenkt , skjer det så skjer det. Hadde eggløsning 14 januar, skulle jo tro mensen skulle komt? Fikk ømme pupper dagen etter el. Å har enda.

Skrevet

Vi har vell egentlig tenkt , skjer det så skjer det. Hadde eggløsning 14 januar, skulle jo tro mensen skulle komt? Fikk ømme pupper dagen etter el. Å har enda.

Aha! Det er du med disse skyggetestene?;) Du avslørte deg med å skrive "komt".

Skrevet

Hehe.. Tenkte det samme ;)

Anonymous poster hash: 33603...d0c

Skrevet

Hehe.. Tenkte det samme ;)

Anonymous poster hash: 33603...d0c

Hehehe :)) usnsett hvem du er, så er det bare å vente å se, kommer ikke mensen å du får negative tester, ta deg en legetime:)

Skrevet

"Komt" ja :P

Men ta testen i morgen med morgenurinene. Og symptomene du nevner kan også være symptomer på mensen.

Anonymous poster hash: 8a53a...937

Skrevet

Deg nå igjen??

Anonymous poster hash: ecf2d...7bf

Skrevet

Deg nå igjen??

Anonymous poster hash: ecf2d...7bf

Vi vet jo ikke 100% om det er ho samme, men uansett, har det noe å si?
Skrevet

Synes enkelte av dere er litt frekk.. Ho spør om det er graviditetstegn, ikke om dere tror ho e gravid, vill bare vite om det ho har er tegn på graviditet. Vis jeg forsto riktig.

Du er jo HI, hvorfor later du som du er en annen??

Anonymous poster hash: 9ca47...412

Skrevet

Du vet at det står en kode nederst på innleggene, som sier hvem du er i tråden ja? Litt 'dumt' at du har samme kode som hi...

Anonymous poster hash: 3a171...d57

Skrevet

Like pinlig hver gang dette blir avslørt...

Om man er gravid , kommer det gjerne for en dag iløpet av de neste mnd.

Skrevet

Ååååå Herre gud!!! Jeg dør, viste gubben de første kommentarene, har vært i dusjen, kjefter på han nå, herre Gud så flaut, beklager alt dette. Blæh, logge meg ut neste gang. Haha :D

Skrevet

:kari:

Anonymous poster hash: d7a58...dee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...