Gå til innhold

Godt levert eller Adams matkasse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er best med barnemeny? Kan man få middager uten fisk og sjømat? (Det utgår pga. Allergi)

Anonymous poster hash: 48b55...237

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur ikkje du får Adams utan fisk/sjømat.

Skrevet

Vi har prøvd barnekassen og orginalkassen fra Adam. Fisk begge gangene og ungene likte det ikke.. Mye gode råvarer, men tilbehøret var helt bak mål for oss 😝

Anonymous poster hash: 25f04...ee3

Skrevet

I en eller annen test jeg fant på nett her om dagen, fikk Godt levert klart beste karakter. 

Anonymous poster hash: b2492...6f2
Skrevet

Bor du i Oslo bør du også vurdere Kolonihagen, økologisk, ofte kortreist, god kvalitet på råvarene.

Jeg tror alle 3 firmaer er med fisk til en av middagene.

Anonymous poster hash: 40004...e53

Skrevet

Vi har prøvd barnekassen og orginalkassen fra Adam. Fisk begge gangene og ungene likte det ikke.. Mye gode råvarer, men tilbehøret var helt bak mål for oss

Anonymous poster hash: 25f04...ee3

Hva slags tilbehør får dere da?

Anonymous poster hash: 9c632...0f1

Skrevet

Vi har prøvd godtlevert for første gang denne uka og jeg er superfornøyd! Fantastisk fine råvarer, nydelig laks helt uten "transmak", kjøttdeig og kylling fra mindre leverandører som behandler dyrene bra. Flotte, friske grønnsaker. Det var rett og slett stas å pakke ut kartongen! Nydelige middager så langt. Eneste innvending jeg har er at det er dyrt, så vi kommer bare til å bestille en gang i ny og ne som en liten luksus i hverdagen:-) hadde jeg hatt råd hadde jeg glatt abonnert fast.

Anonymous poster hash: 1eb4a...e67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...