Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Å handle mat etter å ha vært så skrapt økonomisk at den siste skiven gikk i morges. Og har snudd på hver krone de siste ukene. Pengene kom en dag før. Virkelig god følelse. Anonymous poster hash: e3828...a6b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 Ingen kommentarer på den nei. 😞 Anonymous poster hash: e3828...a6b
Gjest Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 (endret) Er deg vel undt Bruk de med måte. Endret 29. januar 2015 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 Takk takk. God følelse. Det er da man setter pris på hvor godt man har det. Samme når man har vært syk. Den følelsen å bli frisk. 😉 Anonymous poster hash: e3828...a6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå