Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Først så drar jeg på jentetur på fjellet med 9 herlige jenter i morgen til søndag også drar jeg og mannen på en 5 dagers tur til Praha på Onsdag!😃 Hva er deres planer i helgen?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 Først så drar jeg på jentetur på fjellet med 9 herlige jenter i morgen til søndag også drar jeg og mannen på en 5 dagers tur til Praha på Onsdag!😃 Hva er deres planer i helgen? Fint at du liker å være lengst mulig borte fra barna dine! Anonymous poster hash: ae546...06a
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 Først så drar jeg på jentetur på fjellet med 9 herlige jenter i morgen til søndag også drar jeg og mannen på en 5 dagers tur til Praha på Onsdag!😃 Hva er deres planer i helgen? Fint at du liker å være lengst mulig borte fra barna dine! Anonymous poster hash: ae546...06a Helt sikkert noe hun gjør HVER mnd!!! Eller kanskje til og med flere ganger i mnd!?! RING BARNEVERNET! Herregud Kos deg på turene, hørtes utrolig deilig ut Anonymous poster hash: 6f970...506
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Først så drar jeg på jentetur på fjellet med 9 herlige jenter i morgen til søndag også drar jeg og mannen på en 5 dagers tur til Praha på Onsdag!😃 Hva er deres planer i helgen? Fint at du liker å være lengst mulig borte fra barna dine! Anonymous poster hash: ae546...06a Helt sikkert noe hun gjør HVER mnd!!! Eller kanskje til og med flere ganger i mnd!?! RING BARNEVERNET! Herregud Kos deg på turene, hørtes utrolig deilig ut Anonymous poster hash: 6f970...506 Hun drar jo på turer hele tiden. Hun har ramset opp tidligere Anonymous poster hash: ae546...06a
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Først så drar jeg på jentetur på fjellet med 9 herlige jenter i morgen til søndag også drar jeg og mannen på en 5 dagers tur til Praha på Onsdag!😃 Hva er deres planer i helgen? Fint at du liker å være lengst mulig borte fra barna dine! Anonymous poster hash: ae546...06a Er det mulig? Sånne turer gir overskudd til å være en super mamma, vi trenger det innimellom. Kos deg masse! 😊 litt sjalu! Anonymous poster hash: dcf1f...da3
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Først så drar jeg på jentetur på fjellet med 9 herlige jenter i morgen til søndag også drar jeg og mannen på en 5 dagers tur til Praha på Onsdag!😃 Hva er deres planer i helgen? Fint at du liker å være lengst mulig borte fra barna dine! Anonymous poster hash: ae546...06a Helt sikkert noe hun gjør HVER mnd!!! Eller kanskje til og med flere ganger i mnd!?! RING BARNEVERNET! Herregud Kos deg på turene, hørtes utrolig deilig ut Anonymous poster hash: 6f970...506 Hun drar jo på turer hele tiden. Hun har ramset opp tidligere Anonymous poster hash: ae546...06a Og hva så? Og heeeele tiden? Really ??
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #8 Skrevet 29. januar 2015 Jeg skal også på tur med mannen (UTEN barnet!) om et par uker. Skyt meg. Anonymous poster hash: fdef3...a84
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #9 Skrevet 29. januar 2015 Åh,så herlig det hørtes ut Artig,nødvendig og herlig med litt turer innimellom. Kos deg masse masse (Min tur i midten av neste mnd) Anonymous poster hash: cc2c8...211
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2015 (endret) Først så drar jeg på jentetur på fjellet med 9 herlige jenter i morgen til søndag også drar jeg og mannen på en 5 dagers tur til Praha på Onsdag!😃 Hva er deres planer i helgen? Fint at du liker å være lengst mulig borte fra barna dine! Anonymous poster hash: ae546...06a Helt sikkert noe hun gjør HVER mnd!!! Eller kanskje til og med flere ganger i mnd!?! RING BARNEVERNET! Herregud Kos deg på turene, hørtes utrolig deilig ut Anonymous poster hash: 6f970...506 Hun drar jo på turer hele tiden. Hun har ramset opp tidligere Anonymous poster hash: ae546...06a Det stemmer at jeg har vært på en del turer de to siste årene Jeg har vært i New York 2 ganger (jentetur) Manchester fotball/jentetur) 2 jenteturer på fjellet hvor et av de var mitt eget utdrikningslag. 1 bryllupsreise og en tur til Danmark når vi hadde første bryllupsdag. På disse to årene så har ungene mine vært i Orlando/ Disney World, Spania, Danmark ( legoland) 2 ganger i Gøteborg og 1 gang i Stockholm. Så som du ser så reiser jeg like med ungene mine som uten! I tillegg er jeg hjemmeværende så jeg er hjemme når eldste kommer hjem fra skolen og yngste har korte dager i bhg! Så er nok sammen med ungene mine like mye som deg eller kanskje til og med mer enn deg! Og når jeg er på tur er barna sammen med pappaen sin eller besteforeldre som de er veldig knyttet til! Jeg tror ikke det er sundt for barna å bare være sammen med foreldrene. Om jeg og mannen går bort, er jeg veldig glad for at barna mine har andre voksene som kjenner de godt og som de stoler på. Endret 29. januar 2015 av Mamma`n til Will& Ailo
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #11 Skrevet 29. januar 2015 Til dere andre, takk!😃
Øyne som ser!! Skrevet 29. januar 2015 #12 Skrevet 29. januar 2015 De som skriver sånn til deg er bare misunnelige for at de aldri har barnevakt som vil ha barna. Vi var nettopp 4 dager i Barcelona uten ungen (det var en ferie vi ville på) til sommeren skal vi 14 dager til Mallorca med ungen (ikke akkurat vår type plass), men kjekt for ungen.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #13 Skrevet 29. januar 2015 Først så drar jeg på jentetur på fjellet med 9 herlige jenter i morgen til søndag også drar jeg og mannen på en 5 dagers tur til Praha på Onsdag!😃 Hva er deres planer i helgen? Fint at du liker å være lengst mulig borte fra barna dine! Anonymous poster hash: ae546...06a Helt sikkert noe hun gjør HVER mnd!!! Eller kanskje til og med flere ganger i mnd!?! RING BARNEVERNET! Herregud Kos deg på turene, hørtes utrolig deilig ut Anonymous poster hash: 6f970...506 Hun drar jo på turer hele tiden. Hun har ramset opp tidligere Anonymous poster hash: ae546...06a Det stemmer at jeg har vært på en del turer de to siste årene Jeg har vært i New York 2 ganger (jentetur) Manchester fotball/jentetur) 2 jenteturer på fjellet hvor et av de var mitt eget utdrikningslag. 1 bryllupsreise og en tur til Danmark når vi hadde første bryllupsdag. På disse to årene så har ungene mine vært i Orlando/ Disney World, Spania, Danmark ( legoland) 2 ganger i Gøteborg og 1 gang i Stockholm. Så som du ser så reiser jeg like med ungene mine som uten! I tillegg er jeg hjemmeværende så jeg er hjemme når eldste kommer hjem fra skolen og yngste har korte dager i bhg! Så er nok sammen med ungene mine like mye som deg eller kanskje til og med mer enn deg! Og når jeg er på tur er barna sammen med pappaen sin eller besteforeldre som de er veldig knyttet til! Jeg tror ikke det er sundt for barna å bare være sammen med foreldrene. Om jeg og mannen går bort, er jeg veldig glad for at barna mine har andre voksene som kjenner de godt og som de stoler på. Hjelpes mange sjalu her:) Jeg drar til Italia 1uke snart med mann utem barn. Barna er hos sin far. Er da heeelt normalt med mye fri når man ikke er sammen med barnefar og de er på samvær. Kos deg masse!)) Anonymous poster hash: c4475...70e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #14 Skrevet 29. januar 2015 Rent nysgjerrig, har dere mye penger? Er ikke du ufør? Men, kos deg Anonymous poster hash: a355a...847
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #15 Skrevet 29. januar 2015 Først så drar jeg på jentetur på fjellet med 9 herlige jenter i morgen til søndag også drar jeg og mannen på en 5 dagers tur til Praha på Onsdag!😃 Hva er deres planer i helgen? Fint at du liker å være lengst mulig borte fra barna dine! Anonymous poster hash: ae546...06a Helt sikkert noe hun gjør HVER mnd!!! Eller kanskje til og med flere ganger i mnd!?! RING BARNEVERNET! Herregud Kos deg på turene, hørtes utrolig deilig ut Anonymous poster hash: 6f970...506 Hun drar jo på turer hele tiden. Hun har ramset opp tidligere Anonymous poster hash: ae546...06a Det stemmer at jeg har vært på en del turer de to siste årene Jeg har vært i New York 2 ganger (jentetur) Manchester fotball/jentetur) 2 jenteturer på fjellet hvor et av de var mitt eget utdrikningslag. 1 bryllupsreise og en tur til Danmark når vi hadde første bryllupsdag. På disse to årene så har ungene mine vært i Orlando/ Disney World, Spania, Danmark ( legoland) 2 ganger i Gøteborg og 1 gang i Stockholm. Så som du ser så reiser jeg like med ungene mine som uten! I tillegg er jeg hjemmeværende så jeg er hjemme når eldste kommer hjem fra skolen og yngste har korte dager i bhg! Så er nok sammen med ungene mine like mye som deg eller kanskje til og med mer enn deg! Og når jeg er på tur er barna sammen med pappaen sin eller besteforeldre som de er veldig knyttet til! Jeg tror ikke det er sundt for barna å bare være sammen med foreldrene. Om jeg og mannen går bort, er jeg veldig glad for at barna mine har andre voksene som kjenner de godt og som de stoler på. Hjelpes mange sjalu her:) Jeg drar til Italia 1uke snart med mann utem barn. Barna er hos sin far. Er da heeelt normalt med mye fri når man ikke er sammen med barnefar og de er på samvær. Kos deg masse!)) Anonymous poster hash: c4475...70e Hun er vel sammen med barnefaren. Anonymous poster hash: ae546...06a
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. januar 2015 #16 Skrevet 29. januar 2015 Kos deg masse!! Vi var i Praha i vår (jeg har vært der før også) og det er en fin by. Masse kjekt å se, om du har en mann som gidder å se noe annet enn barer Jeg fant h&m så jeg var fornøyd Vi hadde barnevakt sist helg og skal ha neste helg også. Barna har godt av litt fri fra foreldrene de også Hvem har sagt at de ikke trenger ferie fra foreldrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå