Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Altså. Dette høres sikkert morsomt ut. Men det er det ikke. Ikke noe vits å si det mer classy. Fitta mi fiser hver gang jeg tar sit ups. Det er ekstremt sjenerende. Trener på sats og unngår alt av magetrening. Har vanligvis ikke problemer under sex. Men det kan komme en og annen lyd en sjelden gang. Men det virker som om underlivet har uendelig med luft. For uansett om jeg tar ti eller tyve sit ups så er det mer luft igjen til enda en lyd.. Seriøst. Kan dere hjelpe meg??? Er det fordi hulrommet er så stort? Har født to barn. Mannen sier det har blitt videre etter nr to, jeg merker ingen forskjell. Føler meg ikke som et åpent hav der nede, men er nok blitt noe videre enn da jeg var 18 liksom. Har både tatt knipeøvelser og hatt ukompliserte fødsler, det er uansett fire år siden siste. Men fisinga har blitt mer og mer plagsom.... Kan også komme når jeg reiser meg opp etter å ha sittet. Hjelp?! Anonymous poster hash: 577ac...350
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #2 Skrevet 29. januar 2015 Knipeøvelser! Alle kvinner må knipe, også de som ikke har fått barn, men særlig de som har fått barn. Du trenger jo ikke ta sit-ups heller, ta planken. Anonymous poster hash: 2f397...041
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 Jeg har det også sånn når jeg gjør enkelte øvelser på trening. Spesielt i tida rundt mensen. Vet ikke hvorfor, og virker ikke som det har særlig mye med knipeøvelser eller ei hos meg, da jeg har hatt det sånn så lenge jeg kan huske, uavhengig av kniping... Men altså: må være forsiktig rundt mensen og med enkelte øvelser. Kanskje du finner en alternativ metode å trene magemuskler? Feks ligge på ryggen med beina opp, og løfte rompa? Anonymous poster hash: beecb...37e
shewolf Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 jeg har kjøpt sånne vaginakuler (2 stk som sitter fast med tråd) som man bare skal ha inni der, gjerne mens man går rundt etc. og jeg merker veldig stor forskjell!! Jeg hadde det problemet under sex, fittefis hele tiden og det var bare kleint. Spesielt i doggystyle.. ville nesten ikke ha sex lenger. Men så brukte jeg de kulene 30 min 2-3 ganger, og det kom IKKE NOE fis Så fort. Og jeg ble trangere. Ble litt videre når jeg ikke brukte de, men hvis man gjør det et par ganger i uka tror jeg det blir drit bra. Verdt å prøve! koster 20,- på ebay Søk på Geisha balls.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Du er nok litt slapp i slufsa. Bruk vaginakuler og tren deg opp der nede så skal du se at det blir bra. Anonymous poster hash: faa84...6d1
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Du er nok litt slapp i slufsa. Bruk vaginakuler og tren deg opp der nede så skal du se at det blir bra. Anonymous poster hash: faa84...6d1 SLUFSA! 😂 Anonymous poster hash: 67028...f4e
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Jeg tenker at du gjør øvelsen feil! Dette høres sikkert morsomt ut, men jeg kan "suge" luft inn der med vilje, og kan se for meg at det er det som skjer når du tar øvelsene.. Prøv å ligge på gulvet, ta en sit up og se på magen din mens du gjør det. Om det da bare er de magemusklene midt på magen som som strammes er det ikke rart at fitta di fiser Prøv å tenke at du skal prøve å presse ut samtidig som du løfte deg opp, da strammes alle musklene. Øv på det hjemme, så slipper du rare blikk på treningssenteret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå