Gå til innhold

Han skal få angre!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er såååå oppgitt! Og sur.. forbanna.... Ja...

Nå har BF tat tmeg til rettsak, løyet om meg som bare det, løyet i retten... Han prøver å få barnet sitt ved å manipulere ungen sin til å hate meg og ta hans side. Jeg har vært grei og hyggelig med ham nok så nå orker jeg ikke mer.Han har funnet på mye faenskap, ringt BV, nektet å levere sønnen vår hjem etter samværsavtale. Nektet meg å snakke med min sønn på tlf. Selv om jeg har hovedomsorg og han har aldri betalt barnebidrag tidligere og hatt minimalt kontakt.

Han er til å tape, det vet jeg og står sterk i saken fordi vi kan bevise han lyger.. Nå prøver han t.o.m å slippe unna ved å betale barnebidrag. Han sier han kan heller bruke pengene på å kjøpe klær osv eller hva han trenger når barnet er hos ham. Men samtdig så er jeg en elendig mor og han kan ikke engang bevise at det han sier er sant.

Jeg har brukt myyye penger på advokat og jeg er så irritert og lei av hele fyren nå. Når jeg vinner saken skal jeg saksøke ham og sørge for at han holder seg langt unna oss og at han kan se sin sønn men på mine permisser. Synes virkelig synd på at vår sønn har blitt kraftig påvirket av dette

Anonymous poster hash: d1e4a...fb3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er såååå oppgitt! Og sur.. forbanna.... Ja...

Nå har BF tat tmeg til rettsak, løyet om meg som bare det, løyet i retten... Han prøver å få barnet sitt ved å manipulere ungen sin til å hate meg og ta hans side. Jeg har vært grei og hyggelig med ham nok så nå orker jeg ikke mer.Han har funnet på mye faenskap, ringt BV, nektet å levere sønnen vår hjem etter samværsavtale. Nektet meg å snakke med min sønn på tlf. Selv om jeg har hovedomsorg og han har aldri betalt barnebidrag tidligere og hatt minimalt kontakt.

Han er til å tape, det vet jeg og står sterk i saken fordi vi kan bevise han lyger.. Nå prøver han t.o.m å slippe unna ved å betale barnebidrag. Han sier han kan heller bruke pengene på å kjøpe klær osv eller hva han trenger når barnet er hos ham. Men samtdig så er jeg en elendig mor og han kan ikke engang bevise at det han sier er sant.

Jeg har brukt myyye penger på advokat og jeg er så irritert og lei av hele fyren nå. Når jeg vinner saken skal jeg saksøke ham og sørge for at han holder seg langt unna oss og at han kan se sin sønn men på mine permisser. Synes virkelig synd på at vår sønn har blitt kraftig påvirket av dette

Er du like gal som han eller? Fikk bare ett visst inntrykk..

Anonymous poster hash: d8a12...193

Skrevet

Gal var jeg kanskje ikke før....

Skrevet

Forstår godt at du nå har fått nok.

Håper han må betale saksomkostningene dine siden det er han som lyver og drar deg til retten.

Ikke legg noe mellom for hans skyld lengre.

Barnebidraget tar du selvfølgelig gjennom NAV slik at han får gjeld om han ikke betaler.

Anonymous poster hash: 69a83...d8e
Skrevet

Han nekter å betale saksomkostningene... Men jeg kontakter NAV uansett..

Skrevet

Gal var jeg kanskje ikke før....

Beklager, jeg mente det ikke sånn. Klarer bare ikke når folk begynner å si de skal saksøke osv.

Skjønner du er frustrert, jeg har ikke vært i en slik situasjon så jeg kan ikke tenke meg hvordan det føles engang.

Han blir nok gjennomskuet hvis det er slik du sier, det kommer nok til å gå bra for din del 😊

Anonymous poster hash: d8a12...193

Skrevet

Han nekter å betale saksomkostningene... Men jeg kontakter NAV uansett..

Det er det vel retten og ikke han som bestemmer?

Anonymous poster hash: 69a83...d8e

Gjest marie-s
Skrevet

Det spiller vel ingen rolle hva han sier om du vinner og han må i følge retten også dekke dine omkostninger. Mulig du slipper turen om forliksrådet og kan gå direkte til namsmann for å sette igang lønnstrekk. Det samme vil skje om du tar bidrag via NAV, han vil opparbeide seg bidragsgjeld og til slutt vil nav ta det via namsmann og begjere trekk i lønn.

Skrevet

Stakkars stakkars barnet deres som har to ressurssvake foreldre.

Anonymous poster hash: 2aed9...3ca

Skrevet

Du trenger da ikke saksøke han, hva skal du saksøke han for og hva får du igjen for det?

Om han taper i retten har han ikke noe annet valg enn å rette seg etter det som blir bestemt. Blir han dømt til å betale saksomkostninger så må han det, han får trekk i lønn om han ikke betaler frivillig. Bidrag tar du selvfølgelig gjennom nav, nekter han fremdeles å betale får han birdagsgjeld og trekk i lønn.

Ikke fremstå som hevngjerrig og slem, bare la saken gå sin gang. Er det som du sier at du vinner med glans fordi det er bevist at han manipulerer og lyver, ja da får han sin straff uten at du trenger gjøre noe som helst.

Anonymous poster hash: 34466...a39
Skrevet

Stakkars stakkars barnet deres som har to ressurssvake foreldre.

Anonymous poster hash: 2aed9...3ca

Og på hva slags grunnlag tillegger du mor å være ressurssvak?

Anonymous poster hash: f0154...d23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...