februarprins2013 Skrevet 29. januar 2015 #1 Skrevet 29. januar 2015 Så det programmet idag, er det virkelig så lett og bare ta de ut av norge? er jo sikkelig skremmende når far har hovedomsorgen, har jo skjedd når barnet er under bv også. hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #3 Skrevet 29. januar 2015 dytter litt jeg Fikk det ikke med meg. Men uff. Er såå trist det der. Far hadde hovedomsorgen og det var han som bortførte barnet ? Anonymous poster hash: fb595...5cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå