Gå til innhold

Hva gjør jeg? 😞

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har masse luft. Promper mye. Noen tips? Ikke kjekt å ha det sånn.

Anonymous poster hash: 6e985...511

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det og! Og det lukter ikke bra:p

Verst etter masse sukker og feks pannekaker m mye mel/sukker/melk sammen.. Og iskrem 😳 men til og med av druer og epler !

Anonymous poster hash: 7a202...580

Skrevet

Legger deg på knærne og med albuene i bakken, stikker rumpa ekstra ut. Da kommer det vet du:)

Anonymous poster hash: 12ce0...2e8

Skrevet

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å ikke ha det sånn? Flere som har det sånn? Er det mat jeg spiser?

Skrevet

Dropp melk

Anonymous poster hash: 77ce5...f8e

Skrevet

Det er maten du spiser ja, noen matvarer er mer gassdannende enn andre. Prøv deg litt frem, jeg blir skikkelig oppblåst om jeg spiser for mye hvitt hvetemel og tåler dårlig baguetter, hveteboller og slike ting.

Det finnes også hjelpemidler på apoteket

http://www.apotek1.no/produkter/produkter-ved-luft-i-magen-12607?gclid=CNu70f-EucMCFegGcwod3SYAKQ

Det finnes produkter i helsekosten også, spør om råd. Det skal vel f.eks hjelpe å drikke fenikkel-te.

Anonymous poster hash: 68277...f4d
Skrevet

Jeg har gått på en diett nå i straks en uke og det er altså gasskammer! Helt sinnsykt. Og det lukter også død og forråtnelse. Jeg vet ikke hva som er årsaken til denne gassdannelsen men jeg frykter det er det enorme inntaket av grønnsaker. Spiser veldig lite hvete og ikke noe sukker eller fruktsukker. Det går i havregrøt, kylling/fisk og grønnsaker. Og det er det eneste jeg spiser.

Anonymous poster hash: c7fc8...89e

Skrevet

Hvetemel er en versting.

Anonymous poster hash: fbeae...b67

Skrevet

Har slanket meg og spiste mye knekkebrød istedenfor skiver osv. Får prøve ut litt og se om jeg enten finner et produkt som hjelper eller omlegging av maten. Hører gjerne flere og tips om hva som er prøvd og fungerer. Vil ikke ha det sånn.

Skrevet

Det er normalt og bra å prompe ca 15 ganger i døgnet. Noen litt mer andre litt mindre.

Anonymous poster hash: 6bb5d...d26
Skrevet

Start dagen med ett glass halvlunkent vann med litt sitron i, etter ei veka vil du merka forskjell!! Da har eg erfart! 👍😄

Skrevet

Les litt om Fodmap dietten:) Da kan du finne ut hva du reagerer på. Mange grønnsaker kan gi veldig mye luft i magen.

Anonymous poster hash: fb73a...f62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...