Gå til innhold

Hva gjør dere i sommerferien?


💜💜💜

Anbefalte innlegg

Vi er en familie som elsker sol og varme så sommerferien går stort sett til varmere strøk.

 

Men er så usikker på å bestille tur til utlandet med termin i begynnelsen av september.

 

Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg holder meg nok i nærområdet, aldri vært gravid før og aner jo ikke hvordan formen blir. Er vel etterhvert også slik at man ikke får fly? Kanskje tidlig ferie i år kunne vært en mulighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke tanken på ferie til varmere strøk med stor mage. Med varme følger vann i kroppen som er noe herk.. :P

 

Vi blir hjemme i år. Tror ikke vi tar turen til danmark en gang da det er ekstremt ubehagelig å sitte lenge av gangen også som gravid.. huff, nei, jeg blir hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke tenkt på enda.. Vi elsker å reise, men vi holder oss nok hjemme i år 😊 Vi må også kjøpe større leilighet, så tror alle pengene våre i år går til det 💸😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Danmark i 10 dager rett etter skoleslutt og fjellet ca midten av August.

Heldigvis er det ikke så varmt på fjellet :-P

Hadde rabla for meg å gå hjemme hele sommern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var i syden då eg gikk med 2 mann.. hadde termin 22 september og reiste i juni. Var veldig deilig. Vi lure på danmark i juni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge mann er frisk å rask er det ikke store begrensninger for hva mann kan gjøre I forhold til reiser. Men de fleste flyselskap krever legeattest hvis du skal ut å fly når det er mindre enn 2 mnd igjen til termin. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke ta ferie før ca midten av juli og for min del så har jeg ikke lyst å reise langt så nærme termin. Satser heller på være hjemme eller hytta. Men håper på en sydentur i mai 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir Norgesferie for vår del iallefall :-) pleier være ganske dårlig i mine svangerskap og orker ikke tanken på utenlandsreise. Tenker vi får ta det igjen ved en senere anledning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vurderer vi en tur til Tyrkia i mai/juni for å få en siste ferie med kommende storesøster :) Blir hjemme resten av sommeren da formen kan være skrall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til en tur til Middelhavet. Ideelt sett i juni, så er det litt tid til termin, samt at varmen er litt bedre da, og det er litt mindre folk. Men ikke sikker på om det går i forhold til jobb, og da må det bli i tidlig juli. Har termin helt i begynnelsen av september, men regner med at tidlig i juli skal gå fint.

 

I fjor var sommeren veldig varm her i Norge, og jeg merket at det faktisk var vanskeligere å håndtere den her enn på ferie i utlandet. Her jeg bor er det for kaldt i vannet til å bade (for meg;)), ikke har vi basseng i hagen og ikke har vi air condition. Så hvis denne sommeren blir som i fjor, så ser jeg ikke at det er noe bedre i Norge enn ved Middelhavet.

 

Håper i alle fall at vi får til en tur til utlandet, men må selvsagt se an form og vær og tidspunkt etter hvert. Bestiller ingen ting nå. Personlig er det viktig at det er et rent og ordentlig sted hvis jeg skal til utlandet, med minst mulig problematikk i forhold til mat. Jeg ville for eksempel ikke dratt til Tyrkia eller Egypt. Sykehusforhold synes jeg også er viktig. Men det går nok helt fint hvor enn man drar så lenge man tar nødvendige forbehold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...