Gå til innhold

Må ned 7 kilo. Grete Roede eller 5:2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å trene mer igjen, og må nå få litt mer kontroll over matinntaket. Spiser relativt sunt, bare litt for mye av alt, pluss masse småspising av frukt og nøtter innomellom.

Grønnsakinntaket må opp, og småspisingen og ekstra middagsposjon må ned.

Har tidligere brukt grete Roede med hell (kun nettkurs som er akturelt), men det er bare så dødskjedelig å veie og reigstrere all mat. Fordelen er at det er et reelt menneske som man må rapportere til.

Prøvde også 1 måned med 5:2 i høst. Det gikk egentlig ikke så verst, men de dagene jeg kun skulle ha 50 kcal var litt vanskelige...

What to do?

Anonymous poster hash: 5c2b9...a98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På 5:2 skal du vel ha 500 kcal, ikke 50?

Jeg hadde valgt Grete Roede, det er jo mer en livsstilsendring og du blir ganske god på øyemål etterhvert og da slipper du å veie maten ;)

Skrevet

På 5:2 skal du vel ha 500 kcal, ikke 50?

Jeg hadde valgt Grete Roede, det er jo mer en livsstilsendring og du blir ganske god på øyemål etterhvert og da slipper du å veie maten ;)

Ja, selvsagt - det er 500 på fastedagene.

Tror jeg heller mot grete roede, ja....Må tenke på det litt til..

Takk for svar :-)

HI

Skrevet

Jeg tok ikke noe Grethe Roede kurs, bare var med i den gratisklubben på nettet. Der kan du legge inn hva du spiser, men jeg veide aldri maten. Du kan jo legge enn 1 skive kokt skinke, 1 brødskive på ca 30 gram osv. Det blir jo ikke helt nøyaktig kaloriregning, men du får en pekepinn og sånn ca. Det holdt til at jeg gikk ned 15 kg.

Anonymous poster hash: cb160...002
Skrevet

Jeg tok ikke noe Grethe Roede kurs, bare var med i den gratisklubben på nettet. Der kan du legge inn hva du spiser, men jeg veide aldri maten. Du kan jo legge enn 1 skive kokt skinke, 1 brødskive på ca 30 gram osv. Det blir jo ikke helt nøyaktig kaloriregning, men du får en pekepinn og sånn ca. Det holdt til at jeg gikk ned 15 kg.

Anonymous poster hash: cb160...002

Ja, det har jeg gjort innimellom, men mitt problem er viljestyrken. Den er omtrent på nivå med en glassmanets viljestyrke. Derfor er det fint å ha noen jeg må stå til ansvar overfor, liksom. Noen som ser det hvis jeg dropper treningen eller spiser for mye.

HI

Skrevet

Jeg er på min 3.uke med Grete Roede. Minus 4.5 kg så langt.Skal ned 10.5 kg til.Går aldri sulten. Anbefales

Anonymous poster hash: 71412...934

Skrevet

Jeg er på min 3.uke med Grete Roede. Minus 4.5 kg så langt.Skal ned 10.5 kg til.Går aldri sulten. Anbefales

Anonymous poster hash: 71412...934

Så bra!

Da melder jeg meg på nettkurs fra førstkommende mandag!

Lykke til videre"

Skrevet

Kutt ut frukt, så kan du spise som før :)

Anonymous poster hash: e1a5f...9dd
Skrevet

Kutt ut frukt, så kan du spise som før :)

Anonymous poster hash: e1a5f...9dd

Ja, det tror jeg nesten du har rett i - spiser alt for mye appelsiner, bananer, druer og mandariner :-(

Men med Grete Roede klarer jeg å kutte dte ut.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...