Gå til innhold

Har dere fortalt det?


Reese

Anbefalte innlegg

I og med at vi mistet i i fjor og fortalte hele familien det ganske tidlig så var det liksom ingen vits å holde det hemmelig denne gang. Nå er situasjonen litt annerledes, og vi har kun sagt det til våre foreldre.

VI har mange søsken som blir overlykkelige når de får vite og jeg gleder meg til å fortelle, men jeg nyter hemmelighets klemmeriet ;)

Vi er mye sammen, så det spørs jo hvor lenge jeg klarer å holde det hemmelig, men gøy så lenge det varer :)

 

Dere da? hvordan gjør dere det?

Noen spesiell måte dere forteller det på som kan være til inspirasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter til vi har hatt (nok en) ul i uke 12. Hvis noe går galt igjen orker jeg ikke å ta runden til familie og venner. Men jeg gleder meg veldig til å fortelle - så venter spent på forlag til festlige måter å gjøre det på :) kanskje et innrammet ul-bilde? Leste også om noen som la postkort i postkassa (til mannen da), var jo også en hyggelig måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kansje en gave til besteforeldre, for eks en bamse med kort. Skriv " kan du passe på denne til jeg kommer til verden ca 00,00,2015"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte vi skulle fortelle det på morsdagen, da er jeg ca 9 uker. Har kjøpt to barnebøker og tenkte å teipe et brev til den kommende mormor og bestemor på framsiden av boka, fra den lille med spørsmål om de kan lese når han eller hun kommer i september :)

Resten av familie får nok vite det rundt uke 12 tenker jeg.

Jeg sliter skikkelig med å holde det for meg selv og gleder meg veldig til å dele det med noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter til uke 12 da jeg mistet sistgang i uke 8. 3 mars er jeg 12 uker og svigermor fyller år! Blir en fin bursdagsgave det med den store nyheten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og lillesnuppa skal reise hjem til mine foreldre i vinterferien, og da tenkte jeg enten å pakke inn en ramme med plass til 4 bilder. Sette inn bilde av de tre barnebarna de allerede har og enten la det fjerde bilde være blankt eller sette inn bilde fra UL som vi skal på 10. Februar. Hvordan vi skal si det til svigers har vi ikke funnet ut enda. Sist dro vi den klassiske bolle i ovnen kommentaren siden svigermor sto å bakte nettopp boller. Mine foreldre fikk krus tilsendt i posten som det sto bestemor og bestefar på. Dette var første barnebarnet så de tok den rimelig kjapt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fortalte det til søstra mi og kona hennes da jeg fikk positiv test fordi vi er så nærme, men mamma og pappa må fint vente til jeg har vært på minst 2 UL der det har sett bra ut før de får vite noe.. Svigers og resten av verden må vente til 13uker :P

Vil helst vente til 1.april :P Så ingen tror på det haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vente til UL jeg skal på når jeg er rundt 11 uker på vei, så vi ser at alt er i orden, og så skal jeg fortelle mamma! :) Deretter resten av familien:) Gleder meg så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...