Gå til innhold

Komikerfrue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble folkets favoritt :)

Digger damen og hennes ujålete måte å skrive på.

Anonymous poster hash: 485e6...85e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er skikkelig fortjent! :) fantastisk uhøytidelig og morsom blogg med mange gode tips. Ler godt ved besten hvert innlegg.

Anonymous poster hash: afee8...41c

Skrevet

Eneste blogger jeg leser:) Til og med mannen smiler. Og han er ellers allergisk mot bloggere.

Anonymous poster hash: cd340...72f

Skrevet

Herlig! Eneste jeg leser fast også. Fantastisk dame :)

Hvor ser du oversikt over hvem som vant hva?

Anonymous poster hash: 47419...474
Skrevet

Gå inn på vixen.no

Skrevet

Velfortjent!

Anonymous poster hash: 5188a...8f8
Skrevet

Ser fansen til hu andre frua sutrer noe grasalt!!! Skulle ha vunnet, slem jury og slikt fortsetter det :)

Skrevet

Ser fansen til hu andre frua sutrer noe grasalt!!! Skulle ha vunnet, slem jury og slikt fortsetter det :)

Hvor ser du det?

Skrevet

Bu-huuu... :nigo: 

Anonymous poster hash: 1c567...fa0

Skrevet

Hvor ser du det?

Leste det inne på facebook, via enten VG - Dagbladet eller TV2. Husker ikke i farten. .

Skrevet

Hvor sutrer fotballfrua?

Skrevet

Nei ikke frua, men fjortisfansen hennes. Husker pokker ikke hvor jeg leste den henn inne på facebook. Baaah....

Skrevet

Nei ikke frua, men fjortisfansen hennes. Husker pokker ikke hvor jeg leste den henn inne på facebook. Baaah....

Så fotballfrue vant ikke noe i år heller?
Skrevet

Hun vanr nada. Merkelig igrunn, når hun faktisk har rundt 50-60 000 lesere hver dag. Hun er etter det jeg har forstått, ikke disket. Ihvertfall ikke fra folkets favoritt, jeg sendte en mail til redaktøren for vixen og spurte om hvorfor hun ikke ble disket. Nei hun var jo stemt frem av leserne til å være med i kåringa. Så da så...

Skrevet

Hun vanr nada. Merkelig igrunn, når hun faktisk har rundt 50-60 000 lesere hver dag. Hun er etter det jeg har forstått, ikke disket. Ihvertfall ikke fra folkets favoritt, jeg sendte en mail til redaktøren for vixen og spurte om hvorfor hun ikke ble disket. Nei hun var jo stemt frem av leserne til å være med i kåringa. Så da så...

Jeg tror hun kjøper veldig mange av leserne sine. Men om jeg klarer å skaffe bevis er jo en annen sak
Skrevet

Jeg tror hun kjøper veldig mange av leserne sine. Men om jeg klarer å skaffe bevis er jo en annen sak
! Huff, for hennes del håper jeg da ikke det. Hvordan kjøper hun de da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...