Gå til innhold

Hva ville dere gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen på 6 kasta opp to ganger i natt,men er nå i helt fin form. Ikke kvalm eller vondt i magen. Men han har spurt tre ganger nå om han kan leke ute i dag? Ville dere sendt ut barnet deres? Han elsker og være ute og leke uansett vær..

Anonymous poster hash: 01a14...fa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke sendt han på skolen eller andre akteviteter i regi av noe. Men, om han vil ut å leke litt i hagen / foran blokka så ser jeg ikke noe problem i det. Er jo alltid godt med litt frisk luft. Men, hadde ikke latt han bli for lenge, bare sånn i tillfelle.

Vi har som en regel at er man syk, er man hjemme. Men, jeg tenker at hjemme er også i hagen. Men, ikke besøk :)

Skrevet

Mine er ikke så gode på å forstå at de skal ta det med ro så de må holde seg i ro, evt en liten tur i frisk luft. De gangene de har fått leke og tror de er friske har de nesten alltid blitt dårlige igjen.

Men ikke sikkert det er tilfelle med din da.

Anonymous poster hash: 5f61b...ca4

Skrevet

Ok. Han er hjemme fra bhgen i dag og skl også være det i morgen pga 48 timers regelen men tenker jo litt at han er såpass stor at han føler selv på kroppen hvordan den er i formen og sånn.. Han ser helt pigg ut,men han er like aktiv selv om han har 40 i feber liksom..

Blir jo barr og leke ute i hagen eventuelt på han,og ikke noe besøk pga smitte fare..

HI

Skrevet

Om forma er fin er det jo ikkje noko i vegen for å lufte seg litt i hagen, så lenge han ikkje er saman med andre (smitte). Men ville begrensa det til ikkje så lenge, for det er kjedeleg om han slit seg ut og så få han ei ny runde med oppkast. Best å ha att litt energibombe kroppen i så måte.

God betring:)

Skrevet

Litt usikre på om det er "vanlig" oppkast også serru :/ for han spiste litt forskjellig mat og godis i går (pappaen fora han,hehe) og det er liksom det som er kommet opp bare..

HI

Skrevet

Ta han med ut! Frisk luft er så godt selv når en er syk. 

Du er ops på eventuell smittefare, og det er jo bra.

Anonymous poster hash: 4811b...035
Skrevet

Litt usikre på om det er "vanlig" oppkast også serru :/ for han spiste litt forskjellig mat og godis i går (pappaen fora han,hehe) og det er liksom det som er kommet opp bare..

HI

*energi i kroppen, ikkje energibombe..!;)

Eg forstår. Men dette er umulig å seie, det kan vere virus, bakterie eller for mykje mat og søtt. Følg uansett 48-timersregelen.

Skrevet

Ja også var lille bror syk tidligere her og da ble han kjempe sint for at han kunne være hjemme og ha fri fra bhgen. Når jeg spør nå om han er kvalm sier han nei og at han bare kasta opp alt godisen fra i går "godt og bare være hjemme med mamma" sier han :/

Skrevet

Kva vil du eigentleg med innlegget..?

Skrevet

Kva vil du eigentleg med innlegget..?

Stille ett spørsmål.

Anonymous poster hash: ec283...ce6

Skrevet (endret)

Men du har jo fått fleire svar... Forstår ikkje heilt det siste innlegget ditt. Er du usikker på om han er sjuk, og vil ha støtte frå andre på det, slik at de kan leve som normalt? Forstod ikkje heilt kva du meinte.

Endret av Ladybird2014
Skrevet

Jeg lever alltid som normalt jeg selv om barnet mitt er sykt eller ikke. Men ville høre hva andre ville gjort,men beklager at jeg spurte og at jeg har skrivi videre om formen hans og hva han sier ang formen sin..

Da får jeg "drite" i hva de andre sier så kanske Ladybird2014 blir fornøyd også..

Takk for meg :). Ha en fin dag videre

Skrevet

6år og går i bhg?

Anonymous poster hash: bef97...fab

Skrevet

6år og går i bhg?

Anonymous poster hash: bef97...fab

Det er flere som fyller 6 år før de starter på skolen altså :-) mange har bursdag fra januar til juni og fortsatt går i barnehagen:)
Skrevet

Ehh ja.. Går ann og ha bursdag tidlig på året til informasjon!!

HI

Skrevet

Hadde sendt ham ut, så lenge han er rett utenfor og ikke omgås andre. :)

Anonymous poster hash: f1fc5...7e7
Skrevet

Eller er 6 år og går på en Steinerskole som har 6 åringene i bhg.

Anonymous poster hash: a099c...43c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...