Gå til innhold

Dere som bruker linser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner/merker dere dem når de er på?

Begynte for to uker siden, men jeg merker de såpass mye at jeg ikke orker bruke de så mye. Bare lurer på om det er vanlig?

Anonymous poster hash: caea0...319
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har myke linser og kjenner ikke at de er på.

Det må nok gå seg til, men hvis det ikke blir bedre må du gå tilbake til optikeren og få prøve en annen sort.

Skrevet

Når jeg begynte med linser for 18 år siden kjente jeg de. Men da hadde jeg tatt de feil vei på. Vet ikke om det er noe slik forskjell i dag? Jeg merker i hvert fall ikke når jeg bruker de nå 😊

Kan jo være at det bare er uvant, men ville hørt med optikeren om du kan ta de på feil vei ☺

Anonymous poster hash: 596fd...360

Skrevet

Om du kjenner dem etter to uker og ikke kan bruke dem må du gå tilbake til optikeren. Mulig at du må ha en annen type. Jeg har prøvd ALT av linser jeg kan bruke i forhold til mine synsproblemer og etter 3 måneder fikk jeg ENDELIG noen jeg kan bruke! :P

Skrevet

Kjenner ikke mye til dem, med mindre øyenen blir tørre

Skrevet

Da har du mest sannsynlig feil type linser til dine øyne. Jeg styret på i månedsvis før jeg endelig fant de som passet meg. Gå tilbake til optikeren din, og forklar problemet. :)

Skrevet

Jeg kan kjenne dem i visse situasjoner. feks. tørr luft, eller om jeg har hatt de på en hel dag, da blir øynene tørre osv. Men kjenner de ikke til vanlig. Jeg har prøvd mange forskjellige og har funnet ut at ikke de dyreste alltid er de beste. Spør opptikkeren om å bytte på BC. BaseCurve. Jeg byttet fra 8.6 til 8.7 og da ble alt så mye bedre.

Anonymous poster hash: fc927...9bc
Skrevet

Nei. Unntatt hvis jeg dusjet eller sovet med dem på, da blir det ubehagelg fordi de klistrer seg fast til øyeeplet :-(

Anonymous poster hash: 1a710...c8e
Skrevet

Da tror jeg du har feil størrelse eller sort til dine øyne. Jeg har aldri kjent noe, utenom en gang jeg prøvde et annet merke.

Anonymous poster hash: 40ddd...06f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...