Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Skjønner ikke helt dette med positivt og negativt på tester. Anonymous poster hash: ba13a...982
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Hvis du ikke er gravid men likevel tester positivt, kan kreft være en mulig forklaring på positiv test ja. Ring lege i morgen tidlig. Anonymous poster hash: 24d9c...f94
Jente 89 Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Øhm, er jeg veldig trøtt, eller leser jeg riktig nå ?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Hvis du ikke er gravid men likevel tester positivt, kan kreft være en mulig forklaring på positiv test ja. Ring lege i morgen tidlig. Anonymous poster hash: 24d9c...f94 Er ikke gravid. Legen som sa det i dag på tlf før han sa Hade og la på. Kjenner dette plager meg. Anonymous poster hash: ba13a...982
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Hvis du ikke er gravid men likevel tester positivt, kan kreft være en mulig forklaring på positiv test ja. Ring lege i morgen tidlig. Anonymous poster hash: 24d9c...f94 Er ikke gravid. Legen som sa det i dag på tlf før han sa Hade og la på. Kjenner dette plager meg. Anonymous poster hash: ba13a...982 Har tatt kreft prøve. Glemte å skrive det. Anonymous poster hash: ba13a...982
Jente 89 Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Ja da er jeg med, tenkte gravidtest hva sier prøvene da? Legen?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 Ja da er jeg med, tenkte gravidtest hva sier prøvene da? Legen? Legen sa den var positiv. Og hadde det travelt sa Hade og la på. Anonymous poster hash: ba13a...982
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 28. januar 2015 #8 Skrevet 28. januar 2015 Hvis du ikke er gravid men likevel tester positivt, kan kreft være en mulig forklaring på positiv test ja. Ring lege i morgen tidlig.Anonymous poster hash: 24d9c...f94 Er ikke gravid. Legen som sa det i dag på tlf før han sa Hade og la på. Kjenner dette plager meg. Anonymous poster hash: ba13a...982 Har tatt kreft prøve. Glemte å skrive det. Anonymous poster hash: ba13a...982 Mener du prøve fra livmorhalsen? Om legen har skrevet positiv så tyder det på patologiske funn, men det finnes ulike grader av positive funn. Skrev legen din virkelig ikke mer enn at prøven var positiv?!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #9 Skrevet 28. januar 2015 Hvis du ikke er gravid men likevel tester positivt, kan kreft være en mulig forklaring på positiv test ja. Ring lege i morgen tidlig.Anonymous poster hash: 24d9c...f94 Er ikke gravid. Legen som sa det i dag på tlf før han sa Hade og la på. Kjenner dette plager meg. Anonymous poster hash: ba13a...982 Har tatt kreft prøve. Glemte å skrive det. Anonymous poster hash: ba13a...982 Mener du prøve fra livmorhalsen? Om legen har skrevet positiv så tyder det på patologiske funn, men det finnes ulike grader av positive funn. Skrev legen din virkelig ikke mer enn at prøven var positiv?! Fløflekk prøve. Han sa bare den var positiv. Skal ringe i morgen for bedre utfyllende svar. Sliter med å sovne nå pga svaret. Anonymous poster hash: ba13a...982
Jente 89 Skrevet 28. januar 2015 #10 Skrevet 28. januar 2015 Hva slags lege er dette?! H*n burde virkelig si noe mer enn det! hmm. Ring til de i mårren å forlang en forklaring, kan ikke bare si den var positiv, må utdjupe det mer enn det.
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 28. januar 2015 #11 Skrevet 28. januar 2015 Hvis du ikke er gravid men likevel tester positivt, kan kreft være en mulig forklaring på positiv test ja. Ring lege i morgen tidlig.Anonymous poster hash: 24d9c...f94 Er ikke gravid. Legen som sa det i dag på tlf før han sa Hade og la på. Kjenner dette plager meg. Anonymous poster hash: ba13a...982 Har tatt kreft prøve. Glemte å skrive det. Anonymous poster hash: ba13a...982 Mener du prøve fra livmorhalsen? Om legen har skrevet positiv så tyder det på patologiske funn, men det finnes ulike grader av positive funn. Skrev legen din virkelig ikke mer enn at prøven var positiv?! Fløflekk prøve. Han sa bare den var positiv. Skal ringe i morgen for bedre utfyllende svar. Sliter med å sovne nå pga svaret. Anonymous poster hash: ba13a...982 Huff, jeg skjønner at du engster deg når legen gjør det på denne måten. At en prøve er positiv betyr ikke nødvendigvis at det er snakk om aggressiv kreft. Det kan også dreie seg om godartede typer. Har du avtalt at legen skal ringe deg imorgen eller skal du ned på kontoret?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #12 Skrevet 28. januar 2015 Hvis du ikke er gravid men likevel tester positivt, kan kreft være en mulig forklaring på positiv test ja. Ring lege i morgen tidlig.Anonymous poster hash: 24d9c...f94 Er ikke gravid. Legen som sa det i dag på tlf før han sa Hade og la på. Kjenner dette plager meg. Anonymous poster hash: ba13a...982 Har tatt kreft prøve. Glemte å skrive det. Anonymous poster hash: ba13a...982 Mener du prøve fra livmorhalsen? Om legen har skrevet positiv så tyder det på patologiske funn, men det finnes ulike grader av positive funn. Skrev legen din virkelig ikke mer enn at prøven var positiv?!Fløflekk prøve. Han sa bare den var positiv. Skal ringe i morgen for bedre utfyllende svar. Sliter med å sovne nå pga svaret. Anonymous poster hash: ba13a...982 Huff, jeg skjønner at du engster deg når legen gjør det på denne måten. At en prøve er positiv betyr ikke nødvendigvis at det er snakk om aggressiv kreft. Det kan også dreie seg om godartede typer. Har du avtalt at legen skal ringe deg imorgen eller skal du ned på kontoret? Jeg ringer dit i morgen. Har time for noe annet på fredag. Anonymous poster hash: ba13a...982
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #13 Skrevet 28. januar 2015 Huff da. Vil ikke skremme deg nå men min mor fikk akkurat resultatet etter å ha testet det samme. Hun fikk beskjed om at den var negativ så det var ingenting å engste seg for. Kan ikke fatte at legen bare ringer å sier den er positiv for så å slenge på røret! Anonymous poster hash: a3f82...652
Jente 89 Skrevet 28. januar 2015 #14 Skrevet 28. januar 2015 Glømte å skrive: lykke til i mårren. Må ikke engste deg for mye, prøv å sov litt, å ring legen i mårra:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #15 Skrevet 29. januar 2015 Hei, hva sa legen? Det at han var så kortfattet i går kan vel tyde på at det ikke var en skummel kreftform, hvis det i det hele tatt var kreft. Anonymous poster hash: e6dc4...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå