Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 noen som har gode tips mot forstoppelse? har ikke gått på do siden lørdag (uten om LITT i går)! drikker mye vann og spiser godt med fiber er ikke gravid, så om det skulle være ting som en gravid ikke skulle prøvd, kjør på Anonymous poster hash: 30e6d...f25
Salomine Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 "Frukt og fiber" fra helsekost/apotek. Sviskejuice (Rynkeby), i et anfall av panikk drakk jeg hele literen med juice på styrten en gang,og da gikk det ikke mer enn ett par timer før effekten kom. Har også hatt god effekt av te som jeg kjøpte på helsekost, og som skulle virke avførende. Husker ikke hva den heter for det er lenge siden jeg har hatt behov for noe for treg mage. Viste seg at jeg hadde for lavt stoffskifte, og når jeg fikk medisiner for det så rettet alt seg.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Biola! Jeg dreit murstein når jeg klarte få noe ut. Biola fikset det Anonymous poster hash: 1d29c...d95
MarianeA Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Hvis dette er en engangshendelse så får du både klyster og gode avføringspiller på apoteket. Ingen grunn til å lide mer en du må.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Gå på apoteket og kjøp avføringsmiddel. Jeg kjøpte noen stikkpiller der og de virket etter 10 min. Anonymous poster hash: b13af...70e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Ta dulcolax eller toilax(pursennid er kraftige). Funker godt. Stikkpiller funker kun for å tomme nederste del/få bort proppen. siden du kom deg litt på do i går, vil jeg tro det ikke bare er en propp. Så hadde gått for piller. Kan gå en dag eller to før du må på do neste gang etter pillene, helt normalt, da alt er tømt. Men husk masse fiber og masse vann fremover. Anonymous poster hash: 4f89a...fe0
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #8 Skrevet 29. januar 2015 Om du velger tabletter må du være klar over at du ikke vet når virkningen kommer og det kan skje uhell. Jeg ville kjøp begge deler og prøv med stikkpiller først. Om det ikke hjelper så kan du heller prøve pillene, men hold deg hjemme til virkningen kommer. Anonymous poster hash: b13af...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå