Gå til innhold

Kjære tid, er helt kvalm her jeg sitter....!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt å leste det akkurat nå. Vi lever i en verden full av monstre. Hadde vi bare hatt muligheten til å utrydde de, en gang for alle :(

Grusomt. Jeg har ikke ord!!

Skrevet

Det er ondskap satt i system! Overgriper ble bedt av en annen om å gjøre det, og sendte bilder..! En liten babyjente ble også misbrukt. Stakkars, stakkars arme barn...! Så uskyldige og totalt avhengige av sine foreldre, og så gjør de noe sånt..! Det er helt, helt ufattelig at flere kan være enige om at noe sånt er greit!!!!!! Er egentlig mot dødsstraff og en fornuftig person, men dette får frem det verste i meg!!!

Anonymous poster hash: 941cd...669

Skrevet

Helt grusomt, men at han på toppen av det hele fikk ha samvær med sønnen som han har voldtatt !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 63c99...9ce
Skrevet

Helt grusomt, men at han på toppen av det hele fikk ha samvær med sønnen som han har voldtatt !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 63c99...9ce

Ja, herlighet!!! Det stod det også!!!! Syyykt!!!!!! Hvem er det som he bestemt at det var en god ide?!!!

Anonymous poster hash: 941cd...669

Skrevet

Huff, leste det i sta :( helt forferdelig!! Enkelte fortjener ikke å leve..

Skrevet

Inni helvette...???!!!

Skrevet

Sykeste! Hva foregår i toppen på slike mennesker???

Anonymous poster hash: 7a4f0...d2e
Skrevet

Hvordan er det i hele tatt mulig? Jeg skulle så gjerne hatt disse på tomannshånd... Jeg er mot dødsstraff, og egentlig glad for rettssikkerheten vi setter høyt i Norge. Men noen mennesker er udyr som rett og slett burde ha vært avlivet for å skåne samfunnet...

Skrevet

HERREGUD! Skjer dette?! Går det an i det hele tatt. Jeg ble veldig dårlig nå.

Anonymous poster hash: 5b3c4...e3e

Skrevet

Får det blitt noe verre....? Har ikke ord... Helt ufattelig

Anonymous poster hash: 234cc...513
Skrevet

Jeg er FOR dødsstraff for sånne, rett og slett for å beskytte barna våre. At det finnes så ondskapsfulle mennesker er helt utrolig. Det gjør meg kvalm, og får meg til å bekymre meg for hva slags verden jeg har satt barn til.

De skulle fått skjært av utstyret og kasta i en muggen kjeller for å råtne!

Skrevet

Lenge leve barnevernet som gir mannen samvær med barnet han har voldtatt👍

Skrevet

Lenge leve barnevernet som gir mannen samvær med barnet han har voldtatt

Kan godt være at barneveret ville nekte samvær, men Fylkesnemnda ikke ga barnevernet medhold. Det står bare at Fylkesnemnda besluttet samvær.

Anonymous poster hash: 9197b...417

Skrevet

Jeg fatter ikke at det går an, på noen måter. 

Anonymous poster hash: 3f3f3...e60
Skrevet

Noen ganger er det bare dødsstraff som er riktig straff.

Tenker på min lille som er tre måneder. Hvordan klarer de å gjøre slikt?

Anonymous poster hash: 13118...62f

Skrevet

Slike udyr skulle vært torturert med ananasvoldtek hver eneste dag til alderen tok de av dage. Dødsstraff er for lett, de varige skadene de har påført disse små er ubeskrivelige..

Anonymous poster hash: b9798...e7a

Skrevet

Og all ære og respekt for de stakkars etterforskerene som må sitte å se igjennon slikt materiale for å finne ut hvem som har gjort disse grusomhetene.. Det må være verdens verste jobb..

Anonymous poster hash: b9798...e7a

Skrevet

Begynte så vidt å lese, men måtte bare stoppe.... Blir for grusomt og jeg ble fysisk uvel og kvalm.

Syns nesten man skulle diskutert hva som defineres som et menneske.... For jeg synes omtrent ikke slike organismer bør stilles for en menneskelig domstol. Dyr er jo mer humane enn dem.... De torturerer ikke.

Skremmende at det finnes så mange monstre, forkledd som mennesker i samfunnet. :(

Anonymous poster hash: b2e01...d9e
Skrevet

Lenge leve barnevernet som gir mannen samvær med barnet han har voldtatt

Kan godt være at barneveret ville nekte samvær, men Fylkesnemnda ikke ga barnevernet medhold. Det står bare at Fylkesnemnda besluttet samvær.

Anonymous poster hash: 9197b...417

Fylkesnemnda overprøver veldig sjeldent barnevernet så det tror jeg ikke nei
Skrevet

De som sloss for å sloss og utøver blind vold... Her er det jo noe å jobbe med! De har min fylle velsignelse til å få ut all oppsamlet aggresjon på disse svina! Mest sannsynlig blir det mye juling på de i fengsel. Og godt er det

Anonymous poster hash: b0b50...bc6

Skrevet

Hva FAEN er det barnevernet og rettssystemet tenker med ????? De skulle hatt straff de og!!!!! FORJÆVLI

Anonymous poster hash: 98fcc...417

Skrevet

Det er ikke bv som har gitt ham samvær, men fylkesnemnda. For at en sak skal gå til fylkesnemnda må bv fremme sak om omsorgsovertakelse eller nekte samvær. Fylkesnemnda avgjør saken. I dette tilfellet har altså bv gått inn for å nekte samvær eller gå til omsorgsovertakelse, men ikke fått medhold i fylkesnemnda. Samvær i slike saker foregår alltid under oppsyn av bv OG fengselet, det er mulig det er derfor bv ikke har fått medhold. Fylkesnemnda kan også ha bestemt at far kun skulle få se babyen denne ene gangen.

Jeg er enig i at far ikke burde hatt samvær og at fylkesnemnda burde gitt bv medhold, men vær så snill å ikke uttale deg kritisk om bv når du helt tydelig ikke vet hva du prater om.

Skrevet (endret)

Forferdelig sykt ;( stakkars baby, håper han blir flyttet til et fosterhjem, LANGT vekk fre foreldrene og de andre

Endret av Blair Waldorf
Skrevet

Det er ikke bv som har gitt ham samvær, men fylkesnemnda. For at en sak skal gå til fylkesnemnda må bv fremme sak om omsorgsovertakelse eller nekte samvær. Fylkesnemnda avgjør saken. I dette tilfellet har altså bv gått inn for å nekte samvær eller gå til omsorgsovertakelse, men ikke fått medhold i fylkesnemnda. Samvær i slike saker foregår alltid under oppsyn av bv OG fengselet, det er mulig det er derfor bv ikke har fått medhold. Fylkesnemnda kan også ha bestemt at far kun skulle få se babyen denne ene gangen.

Jeg er enig i at far ikke burde hatt samvær og at fylkesnemnda burde gitt bv medhold, men vær så snill å ikke uttale deg kritisk om bv når du helt tydelig ikke vet hva du prater om.

Hvordan vet du at bv har gått inn for å nekte samvær? Det skal behandles i fylkesnemnda uansett om bv går inn for samvær eller ikke når det er snakk om samvær når det er straffesak inne i bildet. Og jo, jeg vet at bv har godkjent samvær. I denne saken har fosterforeldrene prøvd å nekte samvær. Tydelig at du ikke vet hva du snakker om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...