Gå til innhold

Har min søster et alkohol problem?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har i dag et tilsynslatende "perfekt" liv. Hun er desverre ufør av grunner jeg ikke vil oppgi her no. Men hun har en mann i lederstilling som tjener godt. De har i dag stort pent hus og to nyere biler. To herlige barn og reiser en del når de har anledning. Men jeg er meget nær min søster og skjønner at noe ikke stemmer. Tror hun drikker flere ganger i ubemerket ungene er lagt. Hører det på henne med en gang jeg ringer. Og har sett det også. Selv om det virker som om hun gjør alt for og skjule det..

 

Mannen hennes jobber en del. Men han er også mye til stede i friperiodene sine. Og da stiller han absolutt opp. Men hvordan ta dette opp? Har jeg noe med det?

 

Anonymous poster hash: 463c7...cd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne lett vært din søster

Jeg hadde nektet plent på at jeg hadde et problem

Vanskelig ..

 

Kanskje du kan spørre hvordan hun har det ?

Tatt henne ut på lunsj..

Virkelig brydd deg .

 

Da hadde ivertfal jeg åpnet meg

 

Anonymous poster hash: 1ac40...672

Skrevet

Jeg kunne lett vært din søster

Jeg hadde nektet plent på at jeg hadde et problem

Vanskelig ..

 

Kanskje du kan spørre hvordan hun har det ?

Tatt henne ut på lunsj..

Virkelig brydd deg .

 

Da hadde ivertfal jeg åpnet meg

 

Anonymous poster hash: 1ac40...672

Men har du et alkoholoroblem? Siden du kunne vært min søster? Jeg ber henne med meg på ting ofte. Men stort slett så avslår hun og vil at jeg skal komne hjem til henne. Greit nok.. Men hun åpner seg ikke for meg lengre.. Og jeg er bekymret ..

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 463c7...cd0

Skrevet

Jeg kunne lett vært din søster

Jeg hadde nektet plent på at jeg hadde et problem

Vanskelig ..

 

Kanskje du kan spørre hvordan hun har det ?

Tatt henne ut på lunsj..

Virkelig brydd deg .

 

Da hadde ivertfal jeg åpnet meg

 

Anonymous poster hash: 1ac40...672

Men har du et alkoholoroblem? Siden du kunne vært min søster? Jeg ber henne med meg på ting ofte. Men stort slett så avslår hun og vil at jeg skal komne hjem til henne. Greit nok.. Men hun åpner seg ikke for meg lengre.. Og jeg er bekymret ..

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 463c7...cd0

Skrevet

 

Jeg kunne lett vært din søster

Jeg hadde nektet plent på at jeg hadde et problem

Vanskelig ..

 

Kanskje du kan spørre hvordan hun har det ?

Tatt henne ut på lunsj..

Virkelig brydd deg .

 

Da hadde ivertfal jeg åpnet meg

 

Anonymous poster hash: 1ac40...672

Men har du et alkoholoroblem? Siden du kunne vært min søster? Jeg ber henne med meg på ting ofte. Men stort slett så avslår hun og vil at jeg skal komne hjem til henne. Greit nok.. Men hun åpner seg ikke for meg lengre.. Og jeg er bekymret ..

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 463c7...cd0

Ja,tror at jeg har 😦😦

Ville aldri sagt det til noen eller innrømt det

 

Kanskje hun vil være hjemme pga tryggheten ?

Jeg hadde følt meg mer sårbar utenfor hjemmet

 

Anonymous poster hash: 1ac40...672

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...