Gå til innhold

Andre barn som hoster så mye at de spyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag hadde 3-åringen ei skikkelig hostekule som endte med at hun kastet opp litt. Hun var i fin form hele ettermiddagen, og har ikke kastet opp ikveld så jeg tror kanskje at det skyldes at hun hosta så kraftig. Andre som har barn som hoster så mye at de spyr, eller er det omgangssyka på gang...? Natten vil vel vise, men mye som skjer på jobb i morgen så kom til å tenke på at jeg kanskje må avlyse allerede.

Anonymous poster hash: 70196...c27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, flere ganger.

Anonymous poster hash: db434...9ec

Skrevet

min på snart 2 år gjør det

Skrevet

Begge mine gjør det i blant. De har lett astma som blir forverret ved infeksjoner.

Anonymous poster hash: 2272a...483
Skrevet

Min 3 åring er sånn. Når han er forskjøla hoster han til han spyr, særlig hvis han anstrenger seg

Anonymous poster hash: 12e7e...0ab

Skrevet

Jeg har opplevd det selv flere ganger.. klarer ikke å stoppe å hoste og så får jeg brekninger. Sønnen min på 4 har også gjort det en gang.

Anonymous poster hash: b6a38...f9d
Skrevet

Har skjedd mange ganger.

Anonymous poster hash: efb24...0aa

Skrevet

Takk for svar. Håper det er hosten som gjør det da og ikke noe mer enn det. Krysser fingrene!

Anonymous poster hash: 70196...c27

Skrevet

Gutten min på snart 2 hoster til han kaster opp.
Jeg sender han i bhg dagen etterpå siden jeg vet at det er pga slim og at det ikke er omgangssyken :)

Anonymous poster hash: 008d1...e28
Skrevet

Ja, stadig vekk. Pappan gjør det også.

Skrevet

Min gjør det også. Ikke noe astma eller noe, men har alltid gjort det.

Anonymous poster hash: 3f13f...3e7

Skrevet

Vær klar over at det går kikhoste for tiden. Vi har fått brev fra skolen og barnehagen.

Anonymous poster hash: 4f803...a57
Skrevet

Hvis hun er illsint og begynner å hoste kan det ende med spy. Da snakker vi noe skikkelig skikkelig sint!

Skrevet

Min 6-åring har spydd nesten daglig i 2 uker nå. Det er slim og snørr som kommer opp, så ikke bekymret for omgangssyke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...