Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Jeg har 3-4 babykilo som skal bort i tillegg til at magen skal/bør strammes opp. Har vært på diett i 1 uke nå og det er så slitsomt! Jeg er såå gla i mat 😜 Har klart meg på 1200 kcal hele uka og faktisk gått ned 1,5 kg 😊 Gleder meg til jeg når målet! Anonymous poster hash: 01f63...bb6
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Ja, jeg skal ned ca 3 kg😊
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Ja, jeg skal ned ca 3 kg😊 Kan jeg spørre hva du spiser om dagene? Noen tips? 😉 Anonymous poster hash: e4b48...7d4
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Jeg skal ned 3-4 kg. Jeg jobber med å finne stopp-knappen min. Jeg vil kunne kose meg med et par biter, uten å sluke resten av 200 gramsplaten. Så jeg spiser generelt sunt, spiser en bit sjokolade om dagen, teller ikke kalorier, trener litt, men ikke mye. Dette kommer jeg til å fortsette med. Jeg kommer ikke til å endre vaner når jeg har "nådd målet"... For da får jeg vare opp igjen... Anonymous poster hash: 8bfd5...624
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Ja, jeg skal ned ca 3 kg😊Kan jeg spørre hva du spiser om dagene? Noen tips? 😉 Anonymous poster hash: e4b48...7d4 Jeg spiser akkurat som før😊 tar til meg små porsjoner, og isteden for å ta litt til lover jeg meg selv at jeg kan ta litt til neste måltid. Det gjelder å spise til man ikke er sulten mer, og ikke til man er mett. Fråtser heller i kjøtt og grønnsaker enn pasta og ris. Til brødmåltidene spiser jeg bare en skive, men jeg spiser en skive til når jeg er sulten igjen. Ved å venne magen til små måltider orker du ikke så mye heller😊
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Jeg vil ned 2 kg. Spiser mye knekkebrød, liten porsjon til middag, ingenting snop/sukkerholdig. Går jevnt og trutt ned. Anonymous poster hash: 433a1...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå