Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Hvilken frisyre synes du passer til en dame i midten av 20-årene, ovalt ansikt... Gjerne bilder Anonymous poster hash: 033c0...a33
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Tenker ikke DAME om noen i midten av tjueårene. Tror jeg måtte sett ansiktet og resten av stilen din for å foreslå frisyre. Men med et ovalt ansikt er du vel ganske fri til å gjøre det meste med håret. Så kan en spørre om; har du tykt eller tynst hår, er det rett, krøllet eller har fall osv... Anonymous poster hash: 4a002...eab
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Tenker ikke DAME om noen i midten av tjueårene. Tror jeg måtte sett ansiktet og resten av stilen din for å foreslå frisyre. Men med et ovalt ansikt er du vel ganske fri til å gjøre det meste med håret. Så kan en spørre om; har du tykt eller tynst hår, er det rett, krøllet eller har fall osv... Anonymous poster hash: 4a002...eab Ånei, hunnkjønn da? Folk her inne skal alltid finne et eller annet å pirke på og være uenig i.. makan.. Har tykt hår, bølgete og litt uregjerlig.. Kler best å rette det ut Anonymous poster hash: 033c0...a33
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Forresten er håret til midten av ryggen. Anonymous poster hash: 033c0...a33
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Beklager, mente det ikke sånn :S Du har hår akkurat som meg, jeg har langt, tykt hår med fall i til korsryggen, klipper jeg det opp går det alle veier - kan ikke ha lugg heller pga sterke virvler. Rette det ut er forferdelig mye arbeid. Derfor har jeg det langt, og får masse komplimenter for det, selv om jeg snart er 37 Aner ikke hvilken frisyre jeg skulle hatt ellers med dette håret, hadde i alle fall krevd mye arbeid hver dag med retting og vedlikehold om jeg skulle hatt en mer oppklippet frisyre. Anonymous poster hash: 4a002...eab
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Ja, kan nok kreve endel styling. Men føler meg så shabby lik håret er nå, kan f.eks ikke ha det løst siden det blir elektrisk og bruser seg opp osv. Blir fort rotete tenkte ikke nødvendigvis sånn skikkelig frisyre og klipp, men lengde og måten det er klippet på. Lang bob? Anonymous poster hash: 033c0...a33
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 Skulle akkurat til å foreslå lang bob
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå