Gå til innhold

Frisyre :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken frisyre synes du passer til en dame i midten av 20-årene, ovalt ansikt... Gjerne bilder :)

Anonymous poster hash: 033c0...a33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker ikke DAME om noen i midten av tjueårene. Tror jeg måtte sett ansiktet og resten av stilen din for å foreslå frisyre. Men med et ovalt ansikt er du vel ganske fri til å gjøre det meste med håret. Så kan en spørre om; har du tykt eller tynst hår, er det rett, krøllet eller har fall osv...

Anonymous poster hash: 4a002...eab
Skrevet

Tenker ikke DAME om noen i midten av tjueårene. Tror jeg måtte sett ansiktet og resten av stilen din for å foreslå frisyre. Men med et ovalt ansikt er du vel ganske fri til å gjøre det meste med håret. Så kan en spørre om; har du tykt eller tynst hår, er det rett, krøllet eller har fall osv... Anonymous poster hash: 4a002...eab

Ånei, hunnkjønn da? Folk her inne skal alltid finne et eller annet å pirke på og være uenig i.. makan..

Har tykt hår, bølgete og litt uregjerlig.. Kler best å rette det ut

Skrevet

Forresten er håret til midten av ryggen.

Skrevet

Beklager, mente det ikke sånn :S Du har hår akkurat som meg, jeg har langt, tykt hår med fall i til korsryggen, klipper jeg det opp går det alle veier - kan ikke ha lugg heller pga sterke virvler. Rette det ut er forferdelig mye arbeid. Derfor har jeg det langt, og får masse komplimenter for det, selv om jeg snart er 37 :o Aner ikke hvilken frisyre jeg skulle hatt ellers med dette håret, hadde i alle fall krevd mye arbeid hver dag med retting og vedlikehold om jeg skulle hatt en mer oppklippet frisyre. 

Anonymous poster hash: 4a002...eab
Skrevet

Ja, kan nok kreve endel styling. Men føler meg så shabby lik håret er nå, kan f.eks ikke ha det løst siden det blir elektrisk og bruser seg opp osv. Blir fort rotete :) tenkte ikke nødvendigvis sånn skikkelig frisyre og klipp, men lengde og måten det er klippet på.

Lang bob?

Skrevet

Skulle akkurat til å foreslå lang bob :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...