Gå til innhold

Noen som er gode på trening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man trener rumpa (typiske rumpeøvelser) ca 20 min hver dag, når kan man merke at rumpa begynner å bli fastere? Jeg er slank, nesten tynn, men har en veldig "slapp" rumpe, som jeg nå prøver å trene så den skal bli litt fastere. Men jeg er usikker på om jeg gjør det riktig, for jeg blir støl i lårene, men aldri i rumpa...

Anonymous poster hash: fab14...786

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligg på mage. Bøy knærne slik at føttene peker mot taket. Flex foten slik at høyeste punkt er hælen. Stram magen litt. Løft kne/ underbein mot taket. Skal brenne i rumpa. Ca 2*25 per bein.

Ligg på mage med beina i samme posisjon. Løft beina på samme måte. Spre knærne fra hverandre. Hvile. Løft beina. Samle knærne. Hvile. Ca 2*25.

Skrevet

Hvis man trener rumpa (typiske rumpeøvelser) ca 20 min hver dag, når kan man merke at rumpa begynner å bli fastere? Jeg er slank, nesten tynn, men har en veldig "slapp" rumpe, som jeg nå prøver å trene så den skal bli litt fastere. Men jeg er usikker på om jeg gjør det riktig, for jeg blir støl i lårene, men aldri i rumpa...

Hopp på "30 days squat" i tillegg 😉

Anonymous poster hash: d5b9e...df7

Skrevet

Takk for svar, skal sjekke ut begge deler i dag :)

Men hvor lang tid tenker dere at det kan ta?

Skrevet

Takk for svar, skal sjekke ut begge deler i dag :)

Men hvor lang tid tenker dere at det kan ta?

Vil tro du ser forskjell etter 4-6 uker hvis du spiser sunt i tillegg 😉 Jeg holder på med samme prosjekt, og har gjort det før. Mener jeg så bedring etter en måneds tid 😀

Anonymous poster hash: d5b9e...df7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...