Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Hvis man trener rumpa (typiske rumpeøvelser) ca 20 min hver dag, når kan man merke at rumpa begynner å bli fastere? Jeg er slank, nesten tynn, men har en veldig "slapp" rumpe, som jeg nå prøver å trene så den skal bli litt fastere. Men jeg er usikker på om jeg gjør det riktig, for jeg blir støl i lårene, men aldri i rumpa... Anonymous poster hash: fab14...786
Lille krøll Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Ligg på mage. Bøy knærne slik at føttene peker mot taket. Flex foten slik at høyeste punkt er hælen. Stram magen litt. Løft kne/ underbein mot taket. Skal brenne i rumpa. Ca 2*25 per bein. Ligg på mage med beina i samme posisjon. Løft beina på samme måte. Spre knærne fra hverandre. Hvile. Løft beina. Samle knærne. Hvile. Ca 2*25.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Hvis man trener rumpa (typiske rumpeøvelser) ca 20 min hver dag, når kan man merke at rumpa begynner å bli fastere? Jeg er slank, nesten tynn, men har en veldig "slapp" rumpe, som jeg nå prøver å trene så den skal bli litt fastere. Men jeg er usikker på om jeg gjør det riktig, for jeg blir støl i lårene, men aldri i rumpa... Anonymous poster hash: fab14...786 Hopp på "30 days squat" i tillegg 😉 Anonymous poster hash: d5b9e...df7
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 Takk for svar, skal sjekke ut begge deler i dag Men hvor lang tid tenker dere at det kan ta? Anonymous poster hash: fab14...786
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Takk for svar, skal sjekke ut begge deler i dag Men hvor lang tid tenker dere at det kan ta? Anonymous poster hash: fab14...786 Vil tro du ser forskjell etter 4-6 uker hvis du spiser sunt i tillegg 😉 Jeg holder på med samme prosjekt, og har gjort det før. Mener jeg så bedring etter en måneds tid 😀 Anonymous poster hash: d5b9e...df7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå