Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 I 2008 fant jeg en kul i puppen. Den ble sjekket med både mammografi og ultralyd, og det ble konkludert med at det var en ufarlig cyste. Den forsvant av seg selv etterhvert. Fant på ny en kul i samme pupp i september i fjor. Har vært hos legen som har kjent på den og jeg har fått ny time etter jeg har hatt mensen. Antakeligvis for å sjekke om den har forandret seg underveis i syklusen? Uansett, har mensen nå og den har foreløpig ikke forandret seg. Er det vanlig at slike cyster fortsetter å komme tilbake? Anonymous poster hash: 792a3...298
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Jeg kjenner flere som har fått slike cyster flere ganger, så helt uvanlig er det ikke. Men det bør alltid undersøkes. Hun ene jeg kjenner viste seg å ha fått kreft i en ny slik kul, men den ble operert ut og hun fikk behandling og alt har gått bra. De andre jeg kjenner som har hatt mange slike cyster har aldri fått kreft, så som regel så er slike ufarlige. Anonymous poster hash: d3940...788
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Jeg har hatt mange kuler, og de har alle vært ufarlige vanncyster. Jeg har fått beskjed om at det er vanlig at de kommer igjen og har vært på mammografi 4 ganger øg tømt de Anonymous poster hash: 29c9f...d98
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Jeg fikk en kul i brystet da jeg var 18, den var der og var likedan helt til jeg fikk barn og ammet. Jeg var da 26 år. Tre år senere er den såvidt der enda, men mindre og mykere. Har siden da fått flere slike cyster på kroppen, alle undersøkt og ok! Lykke til på undersøkelsen! Anonymous poster hash: e86d7...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå