Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Husker bare noen ord... "the river is wild"... En mann som synger. Det spilles gitar. Også synges det: "take me back..." Håper noen kan hjelpe 😊 Anonymous poster hash: ba34f...889
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Eneste jeg kommer på er en sang som heter boat on the river med styx. Den er ganske gammel da. Vet ikke om det er noe "the river is wild" i den heller. Er så irriterende å IKKKE komme på sanger man plutselig får på hjernen! Anonymous poster hash: 1a197...fbf
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Eneste jeg kommer på er en sang som heter boat on the river med styx. Den er ganske gammel da. Vet ikke om det er noe "the river is wild" i den heller. Er så irriterende å IKKKE komme på sanger man plutselig får på hjernen! Anonymous poster hash: 1a197...fbf Det var den! Fantastisk! Tusen takk 😊 Har lurt på den noen år. Har ikke hørt den så mange ganger men hver gang i div butikker. hi Anonymous poster hash: ba34f...889
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Eneste jeg kommer på er en sang som heter boat on the river med styx. Den er ganske gammel da. Vet ikke om det er noe "the river is wild" i den heller. Er så irriterende å IKKKE komme på sanger man plutselig får på hjernen! Anonymous poster hash: 1a197...fbf Det var den! Fantastisk! Tusen takk Har lurt på den noen år. Har ikke hørt den så mange ganger men hver gang i div butikker. hi Anonymous poster hash: ba34f...889 Herlig! Er en av di sangene jeg hører på aller mest Elsket den da jeg var lita Anonymous poster hash: 1a197...fbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå