Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Det trykker i hodet slik at jeg blir svimmel, kvalmen kommer og går gjennom hele dagen. Jeg har nedpress i magen, som er veldig ubehagelig. Er 34 uker på vei, alle prøvene var fine sist kontroll. Er dette grunn til bekymring eller er dette vanlige gravidplager? Anonymous poster hash: fa06c...0a3
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 ? Anonymous poster hash: fa06c...0a3
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Ring og få skjekket dette. Kan være svangerskapsforgiftning Anonymous poster hash: 2e735...007
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Kommer opp mye om svangerskapsforgiftning når jeg googler symptomene, så tanken er jo der. Men føler meg ikke sååå dårlig, føles mer ut som det kommer av at jeg er sykt sliten for tiden. Redd jeg virker som "hysterisk gravid" og at det egentlig bare er psyken som spiller meg ett puss. Hi Anonymous poster hash: fa06c...0a3
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Du er ikke hysterisk om du får sjekket dette, du er føre var! Ikke ta risikoen med å vente, hvis det faktisk er svangerskapsforgiftning er det viktig at du får hjelp! Jeg ville ringt føden å hørt hva de tenker, det skader ikke noe med en telefon. Anonymous poster hash: 3c9c2...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå