Gå til innhold

Åååå..så lei jeg er!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Unnskyld, må bare få ut litt frustrasjon!

Jeg har to barn, en på ni og ei på straks fem. De går på skole og i barnehage, jeg studerer hjemme for tiden (tar opp fag for å kunne videreutdanne meg til høsten).

Faren har de annenhver helg, og det er jo greit :) Men jeg er sååå lei av denne leiligheten!!! Jeg sitter her, dag inn og dag ut, følger selvfølgelig barna til skole, aktiviteter osv, men det er liksom det vi gjør. Jeg GLEDER meg til høsten og jeg MÅ bare få så gode karakterer at jeg kommer inn på det jeg søker. Trenger å føle at jeg er en del av noe, ha et stabilt sosialt nettverk og kjenne at jeg er på vei ett eller annet sted i livet.

Mulig jeg er verdens verste mor som ikke bare koser meg med god tid på morgenen og ettermiddagen, men det livet her er jeg virkelig ikke skapt for! Lat blir jeg også :P

Har studert hjemme i snart ett år, og tenker på de som VELGER å være hjemme! All ære til dere. Jeg hadde havna på mentalsykehus..

Vet ikke helt hva jeg ville med dette, men måtte bare få det ut et sted, og det er jo ikke akkurat noe jeg snakker med barna mine om :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld, må bare få ut litt frustrasjon!

Jeg har to barn, en på ni og ei på straks fem. De går på skole og i barnehage, jeg studerer hjemme for tiden (tar opp fag for å kunne videreutdanne meg til høsten).

Faren har de annenhver helg, og det er jo greit :) Men jeg er sååå lei av denne leiligheten!!! Jeg sitter her, dag inn og dag ut, følger selvfølgelig barna til skole, aktiviteter osv, men det er liksom det vi gjør. Jeg GLEDER meg til høsten og jeg MÅ bare få så gode karakterer at jeg kommer inn på det jeg søker. Trenger å føle at jeg er en del av noe, ha et stabilt sosialt nettverk og kjenne at jeg er på vei ett eller annet sted i livet.