Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Noen som vet hvordan man sletter innlegg hvis man har skrevet det anonymt ? Anonymous poster hash: f0d8b...7ab
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Det er ikke mulig. Du kan spørre administrator om å slette for deg men det skal være en god grunn. Ikke bare at du angrer. Anonymous poster hash: 1e0a6...674
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Det er ikke mulig. Du kan spørre administrator om å slette for deg men det skal være en god grunn. Ikke bare at du angrer. Anonymous poster hash: 1e0a6...674 hvordan får jeg tak i administrator ? Anonymous poster hash: f0d8b...7ab
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Du kan rapportere det innlegget du vil slette og begrunne hvorfor der. Anonymous poster hash: 1e0a6...674
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Du kan rapportere det innlegget du vil slette og begrunne hvorfor der. Anonymous poster hash: 1e0a6...674 Hvor lang tid tar det ? Anonymous poster hash: f0d8b...7ab
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Du kan rapportere det innlegget du vil slette og begrunne hvorfor der. Anonymous poster hash: 1e0a6...674 vet du hvor lang tid det tar ? Min erfaring er at det er nesten umulig å få noe slettet. Jeg skrev et innlegg her i dyp fortvilelse en gang. Det hadde nettopp skjedd noe veldig traumatisk, og jeg var helt ute av meg. Litt senere, da jeg hadde fått tingene litt på avstand, forsto jeg at både jeg og andre kunne gjenkjennes i det innlegget. Jeg skrev og fortalte dette, og også at jeg opplevde det som en personlig belastning at noe jeg skrev i en så sårbarn tilstand var offentlig. Det var tydeligvis ikke god nok grunn til å få det slettet. Hvis man ikke tenker seg om før man skriver noe, så kan man bare ha det så godt (selv om man nærmest er i sjokk når man skriver). Hensynet til barn er heller ikke viktig. Anonymous poster hash: 0f4d5...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå