Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Eller kunne dere sendt ungen i bhg med f.eks overdelen til en todelt pysj? Anonymous poster hash: 5faf4...c12
M-M-M-mamma Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Kunne aldri sendt ungen i bhg med pysjoverdel nei. Pysj er pysj
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Har sendt småen i barnehage med spiderman genser å den hørte egentlig til en pysjamas. Men den så bare ut som en tynn genser egentlig,tviler sterkt på at noen såg at det var en pysjamas genser. Anonymous poster hash: c64b7...243
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Kunne aldri sendt ungen i bhg med pysjoverdel nei. Pysj er pysj Selvom det ikke ser ut som en pysj? Anonymous poster hash: d02db...c3d
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Pysj er pysj. Men kjører gjerne barna til skolen i nattbukse selv
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 Eller kunne dere sendt ungen i bhg med f.eks overdelen til en todelt pysj? Anonymous poster hash: 5faf4...c12 Rød pysjenser ble rød genser på nissefest en gang, ellers har vi aldri brukt pysj som "vanlige klær". Anonymous poster hash: 29512...6ba
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #8 Skrevet 28. januar 2015 Pysj er pysj. Men kjører gjerne barna til skolen i nattbukse selv Er det sant?????? Men jeg har sendt ungen i bhg i klær som kan brukes som pysj, f.eks heldrakt. På mange plagg står det: "heldrakt/pysj", dvs at de kan brukes til begge deler, alt etter hva man ønsker selv... Noen pysjer består jo av en bukse og en genser, som like gjerne kunne vært vanlige klær. Anonymous poster hash: d02db...c3d
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. januar 2015 #9 Skrevet 28. januar 2015 Pysj er pysj. Men kjører gjerne barna til skolen i nattbukse selv Er det sant?????? Men jeg har sendt ungen i bhg i klær som kan brukes som pysj, f.eks heldrakt. På mange plagg står det: "heldrakt/pysj", dvs at de kan brukes til begge deler, alt etter hva man ønsker selv... Noen pysjer består jo av en bukse og en genser, som like gjerne kunne vært vanlige klær. Anonymous poster hash: d02db...c3d Ja det er sant Det er jo ingen som ser meg da Om det er kombi er det jo heller ikke pysj er pysj. Da blir det jo pysj/joggedress er pysj/joggedress og kan brukes til begge deler
Gustav Klitt Skrevet 28. januar 2015 #10 Skrevet 28. januar 2015 Har sendt småen i barnehage med spiderman genser å den hørte egentlig til en pysjamas. Men den så bare ut som en tynn genser egentlig,tviler sterkt på at noen såg at det var en pysjamas genser. Anonymous poster hash: c64b7...243 Samme her.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #11 Skrevet 28. januar 2015 Sønnen min har gått i pysj i barnehagen når det har vært nissefest (nissepysj), men ellers tar jeg på ham vanlige klær. Hadde ikke gjort meg noe å sende ham i pysj om han absolutt ville det, men han har ikke ytret noe ønske om det. I helgene går han derimot mye i pysj på dagtid. Anonymous poster hash: 2dd75...adc
Berta The Housekeeper Skrevet 28. januar 2015 #12 Skrevet 28. januar 2015 Småen bruker en Angry Birds genser som tilhører en pysj. Den er så tykk i stoffet og likner ikke en pysj overdel overhode. Men sånn ellers er jeg veldig nøye på at pysj er pysj ja!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #13 Skrevet 28. januar 2015 Pysj er pysj! Anonymous poster hash: 3bf51...563
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #14 Skrevet 28. januar 2015 Nja. Egentlig er pysj sove/koseklær her. Men når jeg tenker meg om sendte jeg faktisk treåringen i barnehagen i dinosaurpysj noen ganger. Han elsket den, og ville ikke ha på noe annet. Men da hadde han ikke sovet i den i forveien. Anonymous poster hash: 0cab2...ae0
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #16 Skrevet 28. januar 2015 Pysj er pysj ja, men har sendt ungen i barnehage med pysj engang, en kjempe kamp med alt den dagen, og klør måtte jeg bare gi opp. Ungen kledde på dressen fint så var veldig glad for det. Barnehagen lo. Da jeg hentet sa de ungen hadde gått og skiftet helt alene rett etter jeg gikk, funnet klær i hylla som hun tok på selv. Fra den dagen kledde jeg aldri på henne, men hun ordnet det selv. Ike vært probleme siden. Jeg har fått lov å si om det er er for ltie eller for mye og hun har ordnet etter det. Da var hun litt over året. Morro med unger som er sta som ti esler, men mulig det har noe å gjøre med at jeg syns ungen var min lille baby som ikek kunne gjøre slikt selv også. Hun har sett ut som ett juletree til tider, for fargekombinasjoner og mønstere er vi ikke helt samstemte på, men så lenge hun har nok på seg så fikk jeg jo være fornøyd. Anonymous poster hash: 068d9...a60
Øyne som ser!! Skrevet 28. januar 2015 #17 Skrevet 28. januar 2015 Kunne jeg aldri gjort, broren min som passet sønnen min en natt sendte han i barnehagen med pysj og den var slitt og skikkelig tynn i stoffet. De i barnehagen lo godt av det.
Nettie+jentungen Skrevet 28. januar 2015 #18 Skrevet 28. januar 2015 Pysj er pysj, men hender kjoler blir brukt som pysj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå