M-M-M-mamma Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 (endret) Jeg er beriket med to herlige skatter og trenger ikke fler for å få et lykkelig liv, eller gjør jeg det? Ønsket om et barn nr. 3 tar helt overhånd om dagene. Jeg har så lyst til å få en til, en siste gang Er det noen som sliter med det samme? De vi nå har er snart 3 og 4 år og jeg nærmer meg 29 år(!). Føler tiden renner ut Mannen har ikke lyst og mener vi krangler for mye om hverdagslige ting allerede og at en unge til bare blir rot. Vi krangler ikke med hyl og skrik, men det hender en blir sur for at den andre ikke har gjort som man hadde tenkt og kanskje mest jeg da han jobber skift og har 17 dager fri om gangen når han er på fri. Jeg må da få ha noen forventninger da vel? Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme over dette isåfall? Dette ønsker jeg så strekt at det gjør vondt Endret 28. januar 2015 av Jentemamma M&M
Ærlige Ærna Skrevet 31. januar 2015 #2 Skrevet 31. januar 2015 Forstår følelsene dine, men i dette tilfellet må du nok ta hensyn til mannen din sitt ønske. Det å få et barn til er en stor sak, og da må begge være enige. Mange forhold har fått en "bad turn" når man tvinger gjennom et tredje barn når mannen ikke vil. Likevel tror jeg ikke dette er helt avgjort. Du er kun (i mine øyne) 29 år og har fortsatt mange fertile år igjen. Jeg ville prøvd å legge disse tankene litt til side, fokusere på at dere fire skal ha det bra nå en stund fremover, gjøre hyggelige ting sammen, bruke tid med mannen/forholdet. Så kan du se om en stund om mannen er på glid. Jeg ville altså ventet i alle fall et år til med å nevne noe, så ser du an hvordan familiesituasjonen er da. Ps, jeg har fått en "attpåklatt", og det er virkelig flott. De eldste forstår mye og kan hjelpe litt til, jeg kan gå en tur med minste uten at det er krise om de er litt alene hjemme osv. Anbefales! (Og, jeg er eldre enn deg, så jeg synes du har goood tid).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå