Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Gikk i fra BF for et år siden, har truffet en ny mann og vi har vært sammen i noen mnd.. Jeg var i en av de forholdene der jeg knapt hadde sex, det var helt dødt! Nå har jeg møtt denne mannen og livet mitt er snudd opp-ned. Sexen er det beste beste jeg noen gang har hatt, har aldri eid en dildo det gjør jeg nå.. Og jeg er igrunn egentlig veldig prippen.. Jeg er kåt og tenker på ham minst en gang om dagen.. Han får meg til å le, smile hele tiden.. Tar virkelig vare på meg, vi finner på mye moro sammen hele tiden og det er bare helt fantastisk og jeg vil bare skrike det ut til verden! Har møtt familien hans, vennene og han har møtt min familie og det har gått så fiiint! Jeg har aldri følt for noen på denne måten, han tar seg virkelig tid til meg og skjemmer meg bort! Nå har han spurt om v skal flytte inn sammen, det er ganske tidlig men jeg kan virkelig se meg for en framtid med ham, så da er spm mitt.. Har noen vært så forelsket og gått fort fram uten at det har endt opp i en tidlig slutt? Jeg vet ikke om jeg klarer å være realistisk.. men jeg er sååå forelsket! Jeg føler for å få barn med ham og gifte meg med ham... Men jeg må roe meg ned?! Er jeg gal???? Anonymous poster hash: 6fe52...40b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Tenker på han minst en gang for dagen ? Kjempe forelsket ? Anonymous poster hash: 3c427...cde
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Altså ... På den måten om du skjønner;) Anonymous poster hash: 6fe52...40b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Hvor lenge har dere vært sammen ? Følg hjerte ditt 💟 Anonymous poster hash: 3c427...cde
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 7 mnd..... Anonymous poster hash: 6fe52...40b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Siden du er på denne siden regner jeg nesten med at det er barn med i bilde. Så vær veldig sikker før du tar det store steget, bruk tiden til å bli godt kjent. I den nyforelskede tiden har man gjerne litt skyggelapper, la hverdagen komme før du drar barn med deg inn i et samboerforhold. Lykke til med kjerleiken 😊 Anonymous poster hash: 7d883...f35
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 Syns ikke det er for tidlig Lykke til og gratulerer Anonymous poster hash: 3c427...cde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå