Gå til innhold

Hvis du hadde 10.000 til ny garderobe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du kjøpt da?

Anonymous poster hash: 51e57...d02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kjøpt det jeg kom over som jeg likte. 

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvordan garderoben jeg hadde fra før var, men hadde kjøpt meg en klassisk burberry kåpe. Og det gjorde jeg også.

Anonymous poster hash: 079d3...1cd

Skrevet

Hvis jeg hadde 10 000 til ny garderobe, hadde jeg kjøpt meg en vinterjakke, to bukser, en haug sokker, 4 gensere, 2 penere topper, nye underbukser og bher, et par pysjer. Forsøkt å få så mange plagg som mulig skvist inn i budsjettet.

(Men realistisk sett hadde jeg brukt 2000kr på klær og brukt resten på hobby)

Anonymous poster hash: 1d606...b91

Skrevet

Masse deilige kjoler til båe vinter og sommer. Elsker kjoler!

Anonymous poster hash: cd689...ba2
Skrevet

Det helt nødvendige som ett par ekstra bukser, topper og gensre. Resten hadde jeg satt av til sommerferie :)

Skrevet

Førsteprioritet: nye sko og jakker til forskjellige anledninger.. Deretter litt fine hverdagsklær og noe pynteklær.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg hadde kjøpt. Jeg kjøper ev. sparer til det jeg vil ha og kjøper det. Har brukt flere tusen på garderoben siden før sommerferien.

Det jeg tenker er kanskje en dunjakke, noen par sko, en haug med gode bh'er og matchende truser.

Noen fine kjoler, topper og gensre/jakke til finere bruk. Og løpejakke, topper osv.

Skrevet

Tatt meg en tur til nærmeste Hugo Boss butikk.

Anonymous poster hash: 1c9c7...419
Skrevet

Hadde ventet litt med å bruke pengene, da jeg går ned i vekt. Men hadde i hvert fall kjøpt noen kjoler og 1-2 bukser, en bluse og en topp.

Skrevet

Har forelsket meg i Cathrine Hammel, så hadde nok blitt noe derfra. I tillegg til litt basisklær.

Anonymous poster hash: 5941d...acb

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Det jeg burde ha kjøpt:

Regntøy til meg

Regnstøvler

"Leke ute med barna i snøen sko"

Vinterdress til meg

Det jeg mest sannsynlig hadde kjøpt:

Kjoler!! Masse, masse kjoler!

Pensko..kanskje fire/fem par

Undertøy!! :D

Skrevet

Jeg hadde nok ikke kommet så langt med 10.000 kr, men en kåpe og et par støvletter tror jeg det hadde blitt. Eller det ble det ettersom jeg kjøpte det på lørdag og det kom på over 10.000 kr.

Anonymous poster hash: 3624c...243
Skrevet

Takk for mange gode tips! Fikk flere ting på lista mi!

HI

Skrevet

Hele vårkolleksjonen 2015 fra Masai.

Hva er det du liker ved dette designet? 

Selv hadde jeg kjøpt en liten haug nye sko- sneakers, nye gummistøvler, pensko med høye hæler.

Noen nye skjørt og bluser. Treningstøy og turtøy trenger jeg også! Og noen vanlige, casual jeans, samt enkle gensere/trøyer. Åh, og sexy undertøy! Så hadde jeg kjøpt noe skikkelig kvalitetsstoff som jeg hadde sydd en lekker kåpe av. Tviler på 10 lapper hadde rukket til alt jeg ønsker meg.

Har du så mye til rådighet, HI? Heldige deg! 

Skrevet

Ullsokker,

truser,

gode løpesko,

foret utebukse,

2 jeans,

2 tynne gensere i ull med rund eller høy hals,

fargerik, knelang, ullkjole med lange ermer og klokkeformet skjørt,

noen pene strømpebukser,

ullundertøy

Anonymous poster hash: 845bc...ee3
Skrevet

Hm....

Det jeg mangler akkurat nå er et par fine, gode, svarte joggesko til mer "pent" bruk (den kombinasjonen er ikke så grei!)

Skalljakke

Tynn dunjakke/isolasjonsjakke

Ei veske

...og der var vel de pengene brukt opp :P Hadde eventuelt brukt resten på et par pumps fra Unisa, for de er så gode!

Anonymous poster hash: 04370...40c
Skrevet

Hm....

Det jeg mangler akkurat nå er et par fine, gode, svarte joggesko til mer "pent" bruk (den kombinasjonen er ikke så grei!)

Skalljakke

Ei veske

...og der var vel de pengene brukt opp :P Hadde eventuelt brukt resten på et par pumps fra Unisa, for de er så gode!

Ja! Sånne joggesko skulle jeg hatt men hadde glemt å skrive opp!

Skrevet

Hm....

Skalljakke

Ei veske

Ja! Sånne joggesko skulle jeg hatt men hadde glemt å skrive opp!

Si ifra hvis du finner noen :P Har prøvd flere forskjellige, men enten er de for klumpete, har hvit såle, dårlig passform... Og jeg bør ha overpronasjonssko/litt støtte i sålen også, så det er ikke enkelt!

Skrevet

Hele vårkolleksjonen 2015 fra Masai.

Hva er det du liker ved dette designet? 

Farger og snitt, gode stoffer, nydelig kvalitet. Jeg ville ikke hatt hele kolleksjonen egt, da, men mye av den.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt meg masse klær på litt "billigere" butikker, altså ikke få, men dyre klær. Så hadde jeg brukt 4000 på noen fine, litt dyrere sko. 10000 forsvinner fort om hvert plagg koster rundt 1000 kr.

Anonymous poster hash: 36e7b...8fd

Skrevet

Her hadde det blitt 2 nye bher, 5 truser, 10 par sokker, 3 bukser, 3 topper/gensre, 5 t-skjorter, 1 dunkåpe, bikini, nye sko, nye joggesko.

Anonymous poster hash: 929a1...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...