Gå til innhold

Dere som er gravid i tredje trimester.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser dere iløpet av en dag?

Anonymous poster hash: a6f94...e3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Anonymous poster hash: a6f94...e3c

Skrevet

Akkurat det jeg har lyst på akkurat da, ut i fra det utvalget jeg har foran meg, med begrensninger på ting som ikke er bra for meg. Av en eller annen grunn er dette den eneste metoden som funker for meg nå. Spiser jeg noe jeg ikke har lyst på kaster jeg bare opp igjen... Hvordan det?

Skrevet

2-3 skiver til frokost

2-3 skiver til lunsj og noe frukt

Middag

Kveldsmat: som regel noe varm mat, eller skiver og masse frukt med kesam.

Er i uke 31, har ikke merket noe til midre matlyst/plass.

Anonymous poster hash: 128e5...f0d
Skrevet

I dag har jeg spist en skive grovt brød til frokost, en halv hvetebolle (barna hadde besøk, og jeg hadde lovt dem å bake) og en appelsin. Skal prøve meg på litt middag i kveld, men er skeptisk. Pleier alltid å kaste opp på kvelden.

I går ble det en skive og en weap med kylling og salat. Blir ikke mye mat i løpet av en dag. Trangt om plassen :)

Anonymous poster hash: 4052e...e91

Skrevet

Stort sett som jeg gjør til vanlig. 2 skiver/3 knekkebrød til frokost, lunsj og kvelds. 1 porsjon middag. Frukt eller yoghurt til mellommåltid. Kvelds blir noen ganger byttet ut med snacks eller annet godt :-)

Anonymous poster hash: ba8f3...6ab

Skrevet

Enorme mengder sjokolade  :sjokolade:  :laugh:

Anonymous poster hash: 5daf3...514
Skrevet

Har hatt behov for rask energi i dag, så etter frokost som ble to brødskiver og en kopp koffeinfri kaffe, så ble det noen gode never med potetgull og en plate 70% sjokolade, og et par store glass juice.

Etter det har jeg faktisk ikke orket å spise noe, jeg har vært opptatt med å gjøre klart til babyen kommer. 

Når jeg tenker jeg om så bør jeg kanskje spise noe nå, det er snart åtte timer siden sist... Matlysten er ikke helt på topp om dagen. 

Skrevet

Jeg har egentlig spist som normalt før graviditet hele tiden jeg! Har ikke merket noe mer appetitt osv. Har i midlertidig fått mer "cravings" etter visse ting enn det man opplever utenom graviditet. Akkurat nå går det i appelsiner og i Pepsi Max😄

Skrevet

Det varierer selvsagt veldig, men sånn helt tilfeldig spiser jeg:

Frokost: All Bran, te, appelsinjuice

Lunch: To brødskiver med pålegg, kanskje ett kokt egg til. Juice/melk.

Middag: Laks, poteter, salat, rømme

Kvelds: Yoghurt, to brødskiver eller frokostblanding/havregryn.

Kanskje chips/snop på kvelden 😝

Anonymous poster hash: c976f...535

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...