Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Jeg har en veldig forsiktig gutt på 3 år som henger etter fysisk. Han var nesten 2 år før han begynte å gå,itellegg til at han er altfor forsiktig av seg. Selv den minste sklien på lekeland vil han ikke rusje ned alene med mindre jeg lokker han med noe. Så når vi er på Lekeland så pleier vi å være på det området som er for de minste,å han storkoser seg der. Problemet er at de jobber der kommer ofte å ber alle som er over 3 år om å forlate området. De gjør det vel mest for å få vekk alle de store barna som herjer og styrer på,uten å ta hensyn til de minste.. Men tror dere det er greit at vi der der ettersom vi har ett rolig barn som ikke er i veien for de minste? Sønnen min leker bare fint for seg selv å er ikke voldsom eller stygg med andre barn. Hvis vi må være på det området som er for de store så kommer vi nok til å slutte å gå på Lekeland dessverre. Anonymous poster hash: 6ec08...7e5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Du må nesten spørre de ansatte og forklare dem situasjonen. Har du sjekket synet til gutten? Anonymous poster hash: e0ea8...a67
Keiserpingvin Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Snakk med de ansatte på forhånd Forklar som du gjør her, at han leker stille, og at det kan bli for voldsomt for han på avdelingen for store barn.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Spør de ansatte. Det kan bli vansklig for dem å holde andre unna hvis de ikke håndhever grensen strengt, men det kan også godt hende det er uproblematisk. Anonymous poster hash: 13614...bb8
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Tenkte å sende en mail høre hva de mener om saken,er ikke så lett å ta det opp med ansatte når vi er der ettersom de alltid er så opptatt. Anonymous poster hash: 6ec08...7e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå