Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Fader.. Jeg sto opp med barna, sminket meg og kledde meg bra. Hadde store tanker om en bra dag, men ei.. Nå bare MÅ jeg skjerpe meg. Skal se om jeg får på meg joggeskoene så skal jeg jogge i 5km... Ønsk meg lykke til! Jeg tar bussen en vei så jeg MÅ gå eller jogge hjem Anonymous poster hash: 7d6e5...765
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Er skikkelig lat jeg også! Er hjemme i dag frem til ca 15.00 å har enda ikke fått gjort noe særlig! Skulle absolutt ha ryddet her men finner bare ikke motivasjonen Trenger en som kan gi meg ett spark bak! Anonymous poster hash: b72eb...bae
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Jeg har vært nogenlunde flink, har satt på 2 maskiner med klær og ordnet tøy.. Men masse tøy som må unna :s Men kjenner meg "litt" slapp idag Anonymous poster hash: be5be...ec0
Marriet Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Takk foto inspirasjon. Jeg har gjort nadabanana idag. Har dusja og tatt på ren pysj. Thats it. Nå skal jeg vaske klær og rydde bomba kjøkken. Igjen, tusen takk
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Der ikke sånn at jeg ikke fått gjort noe som helst,men syns det er altfor lite med tanke på at jeg faktisk har hele dagen på meg. Har satt på en maskin med klær,gått ut med søppel,støvsuget litt og satt på 2 maskiner med oppvask. Skal prøve å motivere meg litt til å gjøre noe mer Anonymous poster hash: b72eb...bae
Lessismore Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Haha! Godt det ikke bare er meg! Her har jeg stått opp, tatt en dusj, sendt eldste i bhg og yngste til bestemor, og så stoppet det helt opp. Men jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skulle gjort? Støvsugde gjorde jeg i går, vasket badet på mandag. Mat har vi nok av. Kunne kanskje kledd på meg regntøy og gått en lang tur med hunden? Tja, får vel gjøre det da... Ha en fin dag da, jenter!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 Haha! Godt det ikke bare er meg! Her har jeg stått opp, tatt en dusj, sendt eldste i bhg og yngste til bestemor, og så stoppet det helt opp. Men jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skulle gjort? Støvsugde gjorde jeg i går, vasket badet på mandag. Mat har vi nok av. Kunne kanskje kledd på meg regntøy og gått en lang tur med hunden? Tja, får vel gjøre det da... Ha en fin dag da, jenter! Kom her å rydd istedenfor du Anonymous poster hash: b72eb...bae
Lessismore Skrevet 28. januar 2015 #8 Skrevet 28. januar 2015 Haha! Godt det ikke bare er meg!Her har jeg stått opp, tatt en dusj, sendt eldste i bhg og yngste til bestemor, og så stoppet det helt opp. Men jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skulle gjort? Støvsugde gjorde jeg i går, vasket badet på mandag. Mat har vi nok av. Kunne kanskje kledd på meg regntøy og gått en lang tur med hunden? Tja, får vel gjøre det da...Ha en fin dag da, jenter!Kom her å rydd istedenfor du Anonymous poster hash: b72eb...bae
Lessismore Skrevet 28. januar 2015 #9 Skrevet 28. januar 2015 Haha! Godt det ikke bare er meg!Her har jeg stått opp, tatt en dusj, sendt eldste i bhg og yngste til bestemor, og så stoppet det helt opp. Men jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skulle gjort? Støvsugde gjorde jeg i går, vasket badet på mandag. Mat har vi nok av. Kunne kanskje kledd på meg regntøy og gått en lang tur med hunden? Tja, får vel gjøre det da...Ha en fin dag da, jenter!Kom her å rydd istedenfor du Anonymous poster hash: b72eb...bae :)
Love my kidz Skrevet 28. januar 2015 #10 Skrevet 28. januar 2015 You go girl!! Har hatt løpeøkt i dag jeg også, kjempedeilig. Et tips er å gjøre unna en slik økt rett etter frokosten, for da får du masse energi til husarbeid etterpå :-)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #11 Skrevet 28. januar 2015 Nå har jeg faktisk fått ryddet en del! *føler seg flink* Anonymous poster hash: b72eb...bae
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #12 Skrevet 28. januar 2015 Gi meg styrke! Hjemme med svært aktiv og sutrete ettåring, så her har jeg tømt oppvaskmaskin, ryddet og vasket bord/gulv etter X antall måltider, redd senger, satt på en klevask, tatt ut søppel mm. Skal også støvsuge 160 m2, dusje, lage wok, rydde etter middagen og kapitulere på sofaen. Blir ør i hodet av hyl og skrik, men noen dager må man være hjemme og gjøre unna litt, har vært på vift seks dager nå. Anonymous poster hash: f2c76...220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå