Skylander Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Jeg og BF er venner vi, iallefall liker jeg å tro at vi er bedre venner enn vi egentlig er tydeligvis. Han er den jeg gjerne gir en klem til om vi møtes, ringer til for å fortelle saker og ting og betror meg til. Men jeg har lagt merke til at han ikke engasjerer seg. Sånn som idag ringte jeg han fordi jeg var kjempeglad for at bilen gikk igjennom eukontrollen, å BF ga bare fra seg et slags grynt ikke noe "åååå, så bra" eller "så fint at det ordnet seg". Jeg er bestandig glad før jeg ringer han, og ender ALLTID opp med et tungt hjertesukk etter å ha pratet med han. Vi samarbeider godt rundt barnet, så det er jo bra men skulle ønske det gikk an å ha et ordentlig ubetinget godt vennskap med han også. Men jeg vet at den dagen jeg får meg ny kjæreste, så kommer han til å bli en bitter hard klump. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, trengte bare å få sagt det til noen.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Er dere ikke ekser? Finn deg nye venner Anonymous poster hash: af678...813
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Jeg og BF er venner vi, iallefall liker jeg å tro at vi er bedre venner enn vi egentlig er tydeligvis. Han er den jeg gjerne gir en klem til om vi møtes, ringer til for å fortelle saker og ting og betror meg til. Men jeg har lagt merke til at han ikke engasjerer seg. Sånn som idag ringte jeg han fordi jeg var kjempeglad for at bilen gikk igjennom eukontrollen, å BF ga bare fra seg et slags grynt ikke noe "åååå, så bra" eller "så fint at det ordnet seg". Jeg er bestandig glad før jeg ringer han, og ender ALLTID opp med et tungt hjertesukk etter å ha pratet med han. Vi samarbeider godt rundt barnet, så det er jo bra men skulle ønske det gikk an å ha et ordentlig ubetinget godt vennskap med han også. Men jeg vet at den dagen jeg får meg ny kjæreste, så kommer han til å bli en bitter hard klump. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, trengte bare å få sagt det til noen. Så hvorfor er det slutt da? Tenker det ikke er rart at han ikke er så engasjert i eksen sin, selv om dere samarbeider bra. Anonymous poster hash: 8cfd0...60e
Skylander Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2015 Er dere ikke ekser? Finn deg nye venner Anonymous poster hash: af678...813 Jo, men jeg vil så gjerne at vi kan være gode venner (hvilket jeg trodde vi var). Det hadde vært så godt å enkelt om det var slik, både for barnet og meg.
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Dere er ikke kjærester, ei heller bestevenner. Tror du må innse at det dere hadde ikke er der lenger, og slik skal det være. Du må komme deg videre
sug lut Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Jeg synes det er bra at du opprettholder ønske om å ha et vennskap, ikke bare fordi dere har barn sammen, men fordi dere deler historie og tid og det er unaturlig (så lenge vi ikke snakker mishandling etc) å skulle avvikle alt bare fordi forholdet er avviklet. Men jeg skjønner at det er tungt når han takler det dårligere enn deg. Kanskje det tar lenger tid for ham å komme dit du er?
Skylander Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2015 Jeg synes det er bra at du opprettholder ønske om å ha et vennskap, ikke bare fordi dere har barn sammen, men fordi dere deler historie og tid og det er unaturlig (så lenge vi ikke snakker mishandling etc) å skulle avvikle alt bare fordi forholdet er avviklet. Men jeg skjønner at det er tungt når han takler det dårligere enn deg. Kanskje det tar lenger tid for ham å komme dit du er? Der er jeg enig med deg, det føles unaturlig å avslutte alt. Jeg er jo kjempeglad i han og bryr meg om at han skal ha det bra fordi om vi ikke kan være i et forhold. Jeg får vel bare gi det tid da.
Gemini77 Skrevet 28. januar 2015 #8 Skrevet 28. januar 2015 Her er jeg og BF veldig gode venner. Andre sier de ikke merker at vi ikke er sammen engang når de ser oss sammen med barna. Og jeg er gift på nytt. For oss ville det vært unaturlig å ende det fine vennskapet vi hadde før og under forholdet fordi forholdet er over. Dog så ringer jeg ikke han for å fortelle om mine egne trivielle ting i hverdagen men det kan komme opp naturlig når vi allerede prates pga barna. Syns vennskap er viktig, og barna sier til og med at bestevennen til mamma er pappa.
Skylander Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2015 Her er jeg og BF veldig gode venner. Andre sier de ikke merker at vi ikke er sammen engang når de ser oss sammen med barna. Og jeg er gift på nytt. For oss ville det vært unaturlig å ende det fine vennskapet vi hadde før og under forholdet fordi forholdet er over. Dog så ringer jeg ikke han for å fortelle om mine egne trivielle ting i hverdagen men det kan komme opp naturlig når vi allerede prates pga barna. Syns vennskap er viktig, og barna sier til og med at bestevennen til mamma er pappa. Hørtes ut som drømmen. Sånn vil jeg også ha det, og en dag skal jeg få det til.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #10 Skrevet 28. januar 2015 Hadde blitt forbanna om min kjæreste var bestevenn med sin eks og barnemora?! Jeg og kjæresten er bestevenner og deler alt. Våre ekser har vi kun kontakt med vedr barna og praktiske ting. Life goes on Anonymous poster hash: e44bf...0a0
Gemini77 Skrevet 28. januar 2015 #11 Skrevet 28. januar 2015 Hadde blitt forbanna om min kjæreste var bestevenn med sin eks og barnemora?! Jeg og kjæresten er bestevenner og deler alt. Våre ekser har vi kun kontakt med vedr barna og praktiske ting. Life goes on Anonymous poster hash: e44bf...0a0 Du sier er bestevenn med kjæresten din nå. Det er ikke alltid det er naturlig at det vennskapet går til helvete hvis dere bryter. Selvfølgelig er min nye mann min aller beste venn og jeg har beste venninne. Men jeg har et godt vennskap med eksen og det må nye partnere forholde seg til. Tror forøvrig ikke at eksen forteller sin nye partner hvor mye vi prater. Merker han er knapp hvis hun er der mens han har allverdens tid når han er alene.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #12 Skrevet 28. januar 2015 Han har antakelig behov for litt avstand til deg. En ting er å ha en god relasjon, noe annet er å være bestevenn med eksen. Jeg har et godt forhold til barnefar, og han kan fint besøke meg og min nye mann selv om barnet ikke er hjemme bare for å skrivle litt. Men jeg ringer ham ikke for å fortelle om ting som skjer i livet mitt. Det blir alt for nært. Anonymous poster hash: 934bf...17d
Giss Skrevet 28. januar 2015 #13 Skrevet 28. januar 2015 Her er det omvendt. Vi samarbeider (mer eller mindre bra, lang historie, men det går ok nå) som vi skal men han ringer meg ofte på kveldene eller i løpet av dagen bare for å småsnakke, fortelle hva han har gjort den dagen osv. Jeg er faktisk ikke interessert. Han har hatt to kjærester siden han flyttet ut så det er ikke fordi han ikke er ferdig med forholdet. For meg er det bare slitsomt. Jeg har ikke behov for å vite ting fra hans dagligliv som ikke har noe med ungene eller meg å gjøre. Jeg svarer høflig for jeg vil jo ikke ødelegge det skrøpelige samarbeidet men det er et irritasjonsmoment. Det virker som om han bare har fortsatt i vanen fra da vi var sammen. Det lyder som din x har det litt på samme måte. Jeg tror ikke du kommer til å oppleve at han plutselig snur og blir bestevenn med deg på din måte med klemmer og stadige oppkall. Prøv å la ham få litt fred. Så kan det være at ting finner sin balanse etter hvert.
Skylander Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #14 Skrevet 28. januar 2015 Her er det omvendt. Vi samarbeider (mer eller mindre bra, lang historie, men det går ok nå) som vi skal men han ringer meg ofte på kveldene eller i løpet av dagen bare for å småsnakke, fortelle hva han har gjort den dagen osv. Jeg er faktisk ikke interessert. Han har hatt to kjærester siden han flyttet ut så det er ikke fordi han ikke er ferdig med forholdet. For meg er det bare slitsomt. Jeg har ikke behov for å vite ting fra hans dagligliv som ikke har noe med ungene eller meg å gjøre. Jeg svarer høflig for jeg vil jo ikke ødelegge det skrøpelige samarbeidet men det er et irritasjonsmoment. Det virker som om han bare har fortsatt i vanen fra da vi var sammen. Det lyder som din x har det litt på samme måte. Jeg tror ikke du kommer til å oppleve at han plutselig snur og blir bestevenn med deg på din måte med klemmer og stadige oppkall. Prøv å la ham få litt fred. Så kan det være at ting finner sin balanse etter hvert. Jeg kan ikke skjønne at det kan være slik det henger sammen. For jeg har inntrykk av at vi er venner sålenge alt behager han. Omtrent hver helg jeg leverer sønnen vår, så nærmest hyler han om at han vil at jeg skal tilbringe helgen med han og barnet. Jeg har vel hatt kun 2 hele frihelger på et halvt år fordi jeg har nærmest begynnt å bo der i barnfrihelgene mine.
Gjest Minnieropptatt Skrevet 28. januar 2015 #15 Skrevet 28. januar 2015 Eh, han vil vel ha deg der for å ha noen til å passe ungen. Er han hos deg når du har ungen?
Skylander Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #16 Skrevet 28. januar 2015 Eh, han vil vel ha deg der for å ha noen til å passe ungen. Er han hos deg når du har ungen? Han gjør alt med barnet selv når han har han. Sjelden han er her når det er min helg med mindre det er fordi han skal ett eller annet (møte,handel osv.) i byen, han bor ett stykke unna.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2015 #17 Skrevet 28. januar 2015 Hadde blitt forbanna om min kjæreste var bestevenn med sin eks og barnemora?! Jeg og kjæresten er bestevenner og deler alt. Våre ekser har vi kun kontakt med vedr barna og praktiske ting. Life goes on Anonymous poster hash: e44bf...0a0 Du sier er bestevenn med kjæresten din nå. Det er ikke alltid det er naturlig at det vennskapet går til helvete hvis dere bryter. Selvfølgelig er min nye mann min aller beste venn og jeg har beste venninne. Men jeg har et godt vennskap med eksen og det må nye partnere forholde seg til. Tror forøvrig ikke at eksen forteller sin nye partner hvor mye vi prater. Merker han er knapp hvis hun er der mens han har allverdens tid når han er alene. Da er eksen din feig. Anonymous poster hash: e44bf...0a0
Gemini77 Skrevet 28. januar 2015 #18 Skrevet 28. januar 2015 Hadde blitt forbanna om min kjæreste var bestevenn med sin eks og barnemora?! Jeg og kjæresten er bestevenner og deler alt. Våre ekser har vi kun kontakt med vedr barna og praktiske ting. Life goes on Anonymous poster hash: e44bf...0a0 Du sier er bestevenn med kjæresten din nå. Det er ikke alltid det er naturlig at det vennskapet går til helvete hvis dere bryter. Selvfølgelig er min nye mann min aller beste venn og jeg har beste venninne. Men jeg har et godt vennskap med eksen og det må nye partnere forholde seg til. Tror forøvrig ikke at eksen forteller sin nye partner hvor mye vi prater. Merker han er knapp hvis hun er der mens han har allverdens tid når han er alene. Da er eksen din feig. Anonymous poster hash: e44bf...0a0 Not my problem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå